Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η νέα διαφήμιση της Gucci, η οποία απ΄ ότι φαίνεται απογοήτευσε τους θαυμαστές της, καθώς σύμφωνα με την «Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων» ένα μοντέλο της καμπάνιας φαίνεται...αρρωστημένα αδύνατο και λιπόσαρκο.
Ήδη η διαφήμιση απαγορεύτηκε στην Βρετανία και «κατέβηκε» από το thetimes.co.uk, όπου πρωτοέπαιξε.
Στο βίντεο απεικονίζονται διάφορα μοντέλα άλλοτε να χορεύουν όλα μαζί και άλλοτε σε σόλο στάσεις να διαφημίζουν τα ρούχα του οίκου. Μία σκηνή, λοιπόν, ήταν η «πηγή του κακού», καθώς ένα μοντέλο γέρνει την πλάτη του στον τοίχο και έτσι φαίνεται πόσοσ μεγάλη δυσαναλογία υπάρχει μεταξύ του κορμού της και του προσώπου της.
Από την μεριά της η Gucci εξήγησε πως το πάρτι που απεικονίζει στοχεύει σε ένα "μεγαλύτερο σε ηλικία, πιο εκλεπτυσμένο κοινό", όπως είναι αυτό των αναγνωστών των Times. Επίσης ο οίκος Gucci αρνείται τις κατηγορίες λέγοντας πως "πουθενά στη διαφήμιση δεν ήταν ορατά τα κόκαλα κανενός μοντέλου, το μακιγιάζ τους ήταν φυσικό και καθόλου έντονο κι ο φωτισμός ομοιόμορφος και ζεστός ώστε να διασφαλιστεί πως δεν θα προκληθούν βαθουλώματα από τις σκιές και τα ρούχα τους δεν ήταν αποκαλυπτικά".
Από την άλλη η εταιρία που εγκρίνει ή όχι το περιεχόμενο των διαφημίσεων, ASA έκρινε πως ο κορμός και τα χέρια του μοντέλου "ήταν δυσανάλογα με το κεφάλι και το υπόλοιπο μα της". Συγκεκριμένα, η πόζα της επιμήκυνε τον κορμό και τόνιζε την μέση της έτσι που φαινόταν πάρα πολύ μικρή. Το μελαγχολικό επίσης βλέμμα της και το σκούρο make up, ειδικά γύρω από τα μάτια, έκαναν το πρόσωπό της να φαίνεται λιπόσαρκο" .
Η ASA κατέληξε πως το μοντέλο κρίνεται αρρωστημένα αδύνατο και η καμπάνια ανεύθυνη, αναγκάζοντας την Gucci να κάνει αλλαγές στην εν λόγω διαφήμιση, παρουσιάζοντας εικόνες με μοντέλα που δείχνουν υγιή.