Μπορεί τα γκρι T-Shirt και τα τζιν να είναι μια κλασική αλλά βαρετή επιλογή για κάποιους άνδρες, ωστόσο, για τον δισεκατομμυριούχο Μαρκ Ζούκερμπεργκ είναι ρούχα εργασίας, μιας και είναι το καθημερινό του ντύσιμο.
«Ένα λιγότερο πράγμα να σε απασχολεί», είναι το μότο της H&M, η οποία ξεκίνησε... συνεργασία με τον Mr. Facebook, λανσάροντας 7 ίδια γκρι μπλουζάκια και ένα τζιν παντελόνι.
Ενα ολόκληρο site στήθηκε για να επικοινωνήσει τη νέα συνεργασία με τον κ. Ζούκερμπεργκ, το οποίο ζητούσε από τους επίδοξους πελάτες να «εγγραφούν» στις λίστες πελατών και να μοιράσουν τα νέα μέσω του social media.
Οι χρήστες πατώντας, όμως το σχετικό λινκ, δεν ανοίγει κάποιο σχετικό παράθυρο.
Ολο αυτό ήταν μια καλοστημένη πρωταπριλιάτικη φάρσα από την εταιρεία ρούχων, η οποία έστησε από ιστοσελίδα μέχρι και πνευματικά δικαιώματα στο κάτω μέρος, όπως είθισται.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει καμία σχετική ανακοίνωση από την εταιρεία, ούτε κάποιο σχόλιο από τον ίδιο τον ιδρυτή του Facebook.