Ενοχος για βιασμό 6χρονης ο γιος του Τζακ Μπράμπαμ, θρύλου της Φόρμουλα 1 [εικόνες] - iefimerida.gr

Ενοχος για βιασμό 6χρονης ο γιος του Τζακ Μπράμπαμ, θρύλου της Φόρμουλα 1 [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ενοχος για τον βιασμό ενός 6χρονου κοριτσιού βρέθηκε ο Γκάρι-Τόμας Μπράμπαμ, γιος του θρυλικού οδηγού της Φόρμουλα 1 σερ Τζακ Μπράμπαμ.

O 54χρονος Αυστραλός Γκάρι Μπράμπαμ, που και αυτός ήταν επαγγελματίας οδηγός αγώνων, κατηγορούνταν ότι «ακουμπούσε το μικρό κορίτσι με σεξουαλικό τρόπο» για ένα διάστημα 4 ετών, από τα 6 της μέχρι τα 10 της χρόνια.

Καταδικάστηκε από περιφερειακό δικαστήριο του Μπρίσμπεϊν για «βιασμό» και για «άσεμνες χειρονομίες εις βάρος ανηλίκου».

Ενοχος για βιασμό 6χρονης ο γιος του Τζακ Μπράμπαμ, θρύλου της Φόρμουλα 1 [εικόνες] | iefimerida.gr 0

Ο καταδικασθείς Γκάρι-Τόμας Μπράμπαμ

Στην ακροαματική διαδικασία ο δευτερότοκος γιος του σερ Τζακ Μπράμπαμ αποδείχθηκε ότι επιτέθηκε σεξουαλικά στο κοριτσάκι μέσα στο αυτοκίνητό του, όπως μεταδίδει το ABC.

Μάλιστα, κατά τη δίκη οι ένορκοι είδαν ένα βίντεο από το 2012, με την κοπέλα (19 χρόνων τώρα) να λέει σε έναν αστυνομικό ότι ο Μπράμπαμ την ακουμπούσε από τότε που ήταν 6 ετών.

Ενοχος για βιασμό 6χρονης ο γιος του Τζακ Μπράμπαμ, θρύλου της Φόρμουλα 1 [εικόνες] | iefimerida.gr 1

Ο σερ Τζακ Μπράμαμ με τον γιο του Γκάρι-Τόμας Μπράμπαμ

Ενοχος για βιασμό 6χρονης ο γιος του Τζακ Μπράμπαμ, θρύλου της Φόρμουλα 1 [εικόνες] | iefimerida.gr 2

Ο θρυλικός πιλότος της Φόρμουλα 1 μέσα στο μονοθέσιο

Οι σεξουαλικές επιθέσεις έγιναν μεταξύ του 2003 και του 2007. Η μητέρα του κοριτσιού πήγε την κόρη της στην αστυνομία αφότου της διηγήθηκε τα όσα συνέβαιναν, τον Οκτώβριο του 2013.

Ο Γκάρι-Τόμας Μπράμπαμ είναι γιος του σερ Τζακ Μπράμπαμ, ο οποίος αναδείχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής στη Φόρμουλα 1 το 1959, το 1960 και το 1966.

Ο θρύλος της Φόρμουλα 1 πέθανε τον Μάιο του 2014, σε ηλικία 88 ετών, έπειτα από χρόνια μάχη με ηπατική νόσο.

Θρυλική ομάδα
Ο θρύλος Τζακ Μπράμπαμ ίδρυσε το 1960 τη δική του αγωνιστική ομάδα, με την οποία συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, την Brabham Racing Organisation. Με αυτόν ως ιδιοκτήτη και ταυτόχρονα πρώτο οδηγό, η ομάδα κατέκτησε τα μοναδικά της πρωταθλήματα κατασκευαστών και τα δύο πρώτα πρωταθλήματα οδηγών τις σεζόν 1966 και 1967 - έτσι μπήκε στην ιστορία ως ο μοναδικός πρωταθλητής που οδηγούσε αυτοκίνητο με το όνομά του.

Κατά τη δεκαετία του '60 το εργοστάσιο της εταιρείας στο Μίλτον Κέινς του Λονδίνου ήταν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αγωνιστικών μονοθεσίων στον κόσμο, έχοντας παραγάγει πάνω από 500 τεμάχια που απευθύνονταν σε ομάδες χαμηλότερων διοργανώσεων, καθώς και σασί για άλλες ομάδες της Φόρμουλα 1. Ήταν επίσης η πρώτη κατασκευάστρια που χρησιμοποίησε αεροσήραγγα για να βελτιώσει την αεροδυναμική των οχημάτων της - μια πρακτική που έως τότε χρησιμοποιείτο μόνο στη ναυπήγηση αεροπλάνων.

Ενοχος για βιασμό 6χρονης ο γιος του Τζακ Μπράμπαμ, θρύλου της Φόρμουλα 1 [εικόνες] | iefimerida.gr 3

Το 1972 η Μπράμπαμ αγοράσθηκε από τον Μπέρνι Έκλεστοουν, σημερινό ισχυρό άνδρα της Φόρμουλα 1, που συνέχισε τις καινοτομίες, οι οποίες εν συνεχεία θα γίνονταν κανόνας για όλες τις ομάδες Φόρμουλα 1, όπως ο ανεφοδιασμός καυσίμων στο πιτ-στοπ, οι υδραυλικές αναρτήσεις και η χρήση στοιχείων από ανθρακόνημα σε τμήματα του αμαξώματος, χωρίς όμως αυτές να συνοδευθούν από ανάλογες διακρίσεις.

Μεσούσης της σεζόν του 1978, ενώ είχε ήδη φέρει τον μεγάλο Νίκι Λάουντα απ' τη Φερράρι, ο Έκλεστοουν ανέθεσε το δεύτερο μονοθέσιο στον άγνωστο τότε Βραζιλιάνο Νέλσον Πικέ. Ο μεν Λάουντα εγκατέλειψε την Μπράμπαμ τον επόμενο χρόνο επειδή δεν του προξενούσαν πια ενδιαφέρον οι αγώνες, ο δε Πικέ εξελίχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της δεκαετίας του '80, κερδίζοντας τα πρωταθλήματα του 1981 και 1983. Πάντως, ο τίτλος του 1981 αμφισβητήθηκε έντονα, αφού υπήρξε φημολογία ότι τα μονοθέσια της Μπράμπαμ ήταν ελαφρύτερα από τα επιτρεπόμενα και ότι τους προσέθεταν βαρίδια κατά τη ζύγιση.

Ενοχος για βιασμό 6χρονης ο γιος του Τζακ Μπράμπαμ, θρύλου της Φόρμουλα 1 [εικόνες] | iefimerida.gr 4

Ακολούθησαν κάποιες μέτριες χρονιές που επισφραγίσθηκαν με την αποχώρηση του Πικέ (1986 προς τη Γουίλιαμς Φόρμουλα 1) και την πώληση της εταιρείας από τον Έκλεστοουν (1989). Οι νέοι ιδιοκτήτες δεν κατάφεραν να την βγάλουν απ' το τέλμα και το 1992 επήλθε η χρεοκοπία. Τελευταίος αγώνας που συμμετείχαν τα μονοθέσια της Μπράμπαμ ήταν το γκραν πρι της Βουδαπέστης, στα μέσα της σεζόν του 1992.

Πριν από λίγα χρόνια έγινε προσπάθεια από Γερμανούς να οικειοποιηθούν το όνομα και να συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα του 2010, κάτι που προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις από τον ίδιο τον Τζακ Μπράμπαμ. Τελικά η αίτηση εισδοχής δεν έγινε δεκτή από την Παγκόσμια Ομοσπονδία.

Πηγή: Daily Mail

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ