Ιδιωτικές εταιρίες κάνουν αυτό που είναι δύσκολο για τον διαχειριστή. Με αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα και επιστολές πιέζουν τους ενοίκους να αποπληρώσουν τα κοινόχρηστα που χρωστούν. Ευκολίες πληρωμής με πιστωτικές, άτοκες δόσεις και διακανονισμούς.
Σε ιδιωτικές εταιρείες αναθέτουν την είσπραξη των κοινοχρήστων λόγω των συσσωρευμένων οφειλών όλο και περισσότερες πολυκατοικίες εν μέσω οικονομικής κρίσης.Η ύφεση φέρνει νέες συνήθειες στη ζωή των ενοίκων: Πληρωμή με πιστωτικές κάρτες, διακανονισμοί και... άτοκες δόσεις είναι μερικές από τις μεθόδους που επιστρατεύονται τα τελευταία χρόνια με στόχο τη στοιχειώδη συντήρηση και λειτουργία του κτιρίου.
Οι διαχειριστές αναγκάζονται να χτυπούν τις πόρτες των διαμερισμάτων αρκετές φορές προκειμένου να γεμίσουν το κοινό ταμείο, αλλά συχνά μάταια.
Τα χρέη διογκώνονται, η κεντρική θέρμανση διακόπτεται, το ασανσέρ τίθεται εκτός λειτουργίας και εκατοντάδες πολυκατοικίες στις μεγάλες πόλεις της χώρας «γερνούν» πρόωρα λόγω ανεπαρκούς συντήρησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως εξηγούν επαγγελματίες του χώρου, οφείλονται κοινόχρηστα από το 2013, ενώ τα χρέη μπορεί να ξεπερνούν ακόμη και τις 3.500 ευρώ ανά διαμέρισμα.
Οι εταιρείες κάνουν αυτό που είναι δύσκολο για τον καταναλωτή. Επιμένουν με αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα ή και επιστολές προσπαθώντας να πείσουν όσους χρωστούν να αποπληρώσουν τμήμα της οφειλής ή συμφωνώντας μαζί τους διακανονισμό των χρεών. Σε πρώτη φάση τα οφειλόμενα καλύπτονται από το αποθεματικό. Οταν όμως το ποσό μεγαλώνει και ο ένοικος που χρωστά δεν ανταποκρίνεται, τότε το γραφείο απευθύνεται στη συνέλευση των ιδιοκτητών η οποία έχει την αρμοδιότητα να επιλέξει αν θα ακολουθήσει τη δικαστική οδό.
Πηγή:Εθνος