Η γνωστή γερμανική εταιρεία κατασκευής σπορ αυτοκίνητων, η Porsche, επέλεξε μια απλή στρατηγική για να απογειώσει την ναυαρχίδα των μοντέλων της, την 911.
Αφού «έγδυσε» το μοντέλο από όλα τα τεχνολογικά καλούδια και τα περιττά αξεσουάρ που αυξάνουν συνήθως σημαντικά το βάρος ενός αυτοκινήτου, επέστρεψε στον γνωστό επίπεδο 4λιτρο κινητήρα που βρίσκεται στα αυτοκίνητα της Porsche από το 1967, «κόλλησε» στο τέλος του ονόματος το γραμμα «R» και παρουσίασε ένα νέο υπερ-αυτοκίνητο στην φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Ο κινητήρας των 500 ίππων προσδίδει στο αυτοκίνητο των μόλις 1370 κιλών, τελική ταχύτητα 323 χλμ/ώρα, ενώ καλύπτει το κλασσικό 0-100χλμ/ώρα σε μόνο 3,8 δεύτερα.
Το αυτοκίνητο φέρει ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, μπακετ καθίσματα από ανθρακονήματα σε ρετρό στυλ, ενώ στην λογική της μείωσης βάρους έχουν αφαιρεθεί το air conditioning και το ηχοσύστημα.
Τα ανθρακονήματα έχουν χρησιμοποιηθεί ευρύτατα στο αμάξωμα, ενώ η οροφή έχει κατασκευαστεί από μαγνήσιο.
Δεκάδες βελτιώσεις έχουν υποστεί η ανάρτηση και τα άλλα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.