«Ηλεκτρική καρέκλα» οι μεταφορές για τον Μάκη Βορίδη - iefimerida.gr

«Ηλεκτρική καρέκλα» οι μεταφορές για τον Μάκη Βορίδη

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στην «ηλεκτρική καρέκλα» των μεταφορών και των μεγάλων υποδομών της χώρας, αναλαμβάνει τα πρώτα του υπουργικά καθήκοντα ο Μάκης Βορίδης. Η επιλογή του ΛΑΟΣ να τοποθετήσει σε ένα «μνημονιακό» υπουργείο ένα στέλεχος πρώτης γραμμής φέρνει το κόμμα αντιμέτωπο με μεγάλες κυβερνητικές ευθύνες σε ένα τομέα που «βράζει».

Τι θα κάνει με ταξί και εργασιακή εφεδρεία

Ο κ. Βορίδης καλείται να διαχειριστεί πέρα από την καυτή πατάτα των ταξί και το ζήτημα της εργασιακής εφεδρείας στις αστικές συγκοινωνίες και το σιδηρόδρομο. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Βορίδης σχεδιάζει αλλαγή γραμμής πλεύσης στο θέμα των ταξί, κάτι όμως που θα φανεί τις επόμενες ώρες από τις προγραμματικές δηλώσεις του. Στο ζήτημα της εργασιακής εφεδρείας δεν αναμένονται μεγάλες διαφοροποιήσεις από την υπάρχουσα «γραμμή».

Το κλίμα σε αυτά τα δύο μέτωπα είναι ιδιαίτερα συγκρουσιακό ενώ ο νέος υπουργός θα πρέπει να προχωρήσει και στην πλήρη απελευθέρωση της αγοράς των φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης, που ο κ. Ραγκούσης σχεδίαζε να «ξεβολέψει» από τις μεταβατικές διατάξεις Ρέππα.

Θυμίζεται ότι ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης όχι μόνο είχε ταχθεί υπέρ των οδηγών ταξί αλλά είχε επιτεθεί εναντίον του κ. Ραγκούση δημοσιεύοντας απάντηση του κ. Ρεν σε ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΛΑΟΣ κ. Νίκο Σαλαβράκο ότι η απελευθέρωση των ταξί δεν περιλαμβάνεται στο μνημόνιο.

«Παγωμένα» τα έργα- δύσκολες οι αποκρατικοποιήσεις

Δύσκολα τα πράγματα για τον κ. Βορίδη και στον τομέα των δημοσίων έργων και των αποκρατικοποιήσεων. Ο νέος υπουργός καλείται να βρει οριστικές λύσεις για την παραχώρηση των αυτοκινητοδρόμων τη στιγμή που οι πολύμηνες διαπραγματεύσεις με εργολάβους και τράπεζες έχουν παγώσει έργα 9 δις. ευρώ, αφήνοντας «στον αέρα» χιλιάδες εργαζόμενους.

Στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων προτεραιότητα δίνεται στην επέκταση της σύμβασης του διεθνούς αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος» για άλλα είκοσι χρόνια που φαίνεται να αντιμετωπίζει δυσκολίες ενώ αγκάθι είναι και η ιδιωτικοποίηση της προβληματικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Έτσι οδός «στενή και τεθλιμμένη» αναμένει τον κ. Βορίδη, ο οποίος καλείται όχι μόνο να πάρει σαφείς θέσεις στα ανοιχτά ζητήματα του υπουργείου του, αλλά να υλοποιήσει και τις απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ