Είναι μικρά και μπορείς να τα δεις μόνο από απόσταση 4 εκ. Μπαίνουν στα τακούνια των παπουτσιών και σε ορισμένες τσάντες και δεν ανιχνεύονται.
Ο πρώτος λόγος για τον οποίο τοποθέτησε ο οίκος μικροτσίπ στα αξεσουάρ του είναι η πιστοποίηση της αυθεντικότητας. Επειδή τελευταία έχουν γίνει καταγγελίες για πώληση πλαστών αξεσουάρ ακόμα και από ακριβές μπουτίκ, η εταιρεία αποφάσισε να τοποθετήσει μικροτσίπ στα αξεσουάρ που αντιγράφονται περισσότερο.
Ο άλλος λόγος όμως, είναι η μεταπώληση. «Οταν κάποιος μπορεί να πληρώσει χιλιάδες για ένα πορτοφόλι, συχνά το βαριέται στους έξι μήνες και θέλει να το πουλήσει», είπε πρόσφατα στους New York Times ο Γκρεγκ Φέρμαν, πρόεδρος και ιδρυτής του Συμβουλίου Πολυτελούς Αγοράς με έδρα τη Νέα Υόρκη.
«Αυτή είναι η νέα τάση... Πώληση στο ebay για παράδειγμα ή σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα που εμπορεύονται αντικείμενα vintage και πολυτελείας. Ολο και περισσότερες φίρμες διαπιστώνουν πως τα προϊόντα τους μεταπωλούνται και χάνουν την αξία τους. Αυτό δεν είναι καλό ούτε για τους πωλητές των προϊόντων αλλά ούτε και για το κύρος μιας ακριβής μάρκας», σημειώνει ο Φέρμαν.
Οι οίκος Ferragamo λοιπόν, με τα μικροτσίπ στα αξεσουάρ του, αποδεικνύει την αυθεντικότητα και έτσι η αξία των προϊόντων ανεβαίνει αισθητά στη μεταπώληση.
Τα δε μικροτσίπ είναι μοναδικά, αδύνατο να αντιγραφούν, και δεν διακρίνονται, ούτε στις τσάντες ούτε στα παπούτσια. Αρα δεν μπορούν και να εντοπιστούν, παρά μόνο αν τα κοιτάξει κανείς από απόσταση 4 εκ.
Πέρσι πάντως ο οίκος ύστερα από πολύ εκτενή έρευνα εντόπισε 12.400 πλαστά αξεσουάρ συνολικής αξίας 17 εκ δολαρίων. Επιπλέον όμως είδε και τη διαδικτυακή αγορά των προϊόντων του να αυξάνεται ραγδαία, σε όλο τον κόσμο, τόσο από μπουτίκ αξεσουάρ καινούργιων όσων και μεταχειρισμένων αξεσουάρ. Ειδικά λοιπόν στην περίπτωση των μεταχειρισμένων υπάρχει η πεποίθηση ότι τα νέα μικροτσίπ θα φανούν ιδιαιτέρως χρήσιμα.