ΕΛΣΤΑΤ: «Βουτιά» στον τζίρο των επιχειρήσεων ενημέρωσης και επικοινωνίας - iefimerida.gr

ΕΛΣΤΑΤ: «Βουτιά» στον τζίρο των επιχειρήσεων ενημέρωσης και επικοινωνίας

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η κρίση, η έλλειψη ρευστότητας αλλά και η αβεβαιότητα στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο είχαν ως αποτέλεσμα να περιοριστούν δραστικά νέες παραγωγές σε τηλεόραση και ραδιόφωνο ενώ σημαντικά μειωμένη είναι και η παραγωγή νέων κινηματογραφικών ταινιών, βίντεο ή μουσικών εκδόσεων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο τζίρος το δ΄ τρίμηνο πέρυσι στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα ενημέρωσης και επικοινωνίας. Ειδικότερα, ο δείκτης κύκλου εργασιών στην παραγωγή κινηµατογραφικών ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικών προγραµµάτων, ηχογραφήσεις και µουσικές εκδόσεις, παρουσίασε µείωση 36,1% σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του δ΄ τριµήνου 2014, έναντι µείωσης 19,1% που σηµειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου το 2014 προς το 2013.

Ο δείκτης κύκλου εργασιών στις δραστηριότητες προγραµµατισµού και ραδιοτηλεοπτικών εκποµπών, παρουσίασε µείωση 30,9% σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του δ΄ τριµήνου 2014, έναντι αύξησης 6,6% που σηµειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου το 2014 προς το 2013.

ΕΛΣΤΑΤ: «Βουτιά» στον τζίρο των επιχειρήσεων ενημέρωσης και επικοινωνίας  | iefimerida.gr 0
ΕΛΣΤΑΤ: «Βουτιά» στον τζίρο των επιχειρήσεων ενημέρωσης και επικοινωνίας  | iefimerida.gr 1
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΛΣΤΑΤ τζίρος ΜΜΕ δ' τρίμηνο 2015
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ