«Αισθανόμαστε πολύ τυχεροί που ζούμε σε ένα μέρος όπως είναι η Θράκη και κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα. Κάθε χρόνο αναπτυσσόμαστε και κερδίζουμε μερίδια στην αγορά, πάντα με αγάπη για την δουλειά μας», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας-Θράκης, Δημήτρης Πολιτόπουλος.
Επεσήμανε δε ότι «ο πλέον αναπτυσσόμενος τομέας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι ο κλάδος της ζυθοποιίας».
«Όταν ήρθαμε στην Ελλάδα από τις ΗΠΑ, ήμασταν η πρώτη ελληνική εταιρία παραγωγής μπύρας. Σήμερα, υπάρχουν 28 μικρές ζυθοποιίες που παράγουν κάτω από 200.000 εκατόλιτρα ετησίως και πιστεύουμε ότι στην επόμενη διετία ή τριετία το πολύ, θα φθάσουν τις εκατό. Πρόκειται για ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο κλάδο. Οι επενδύσεις γίνονται σε όλη την ελληνική επικράτεια στα νησιά και στην ηπειρωτική χώρα», αναφέρει ο ίδιος.
(Ελληνικές Μπύρες)
Είναι χαρακτηριστικό, το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι πλέον αυτάρκης τόσο τεχνολογικά στον τομέα της ζυθοποιίας όσο και στην παραγωγή της βύνης.
Η βύνη, μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν εξ’ ολοκλήρου εισαγόμενη στην Ελλάδα, ενώ σήμερα η Ζυθοποιία Μακεδονίας - Θράκης διαθέτοντας το μοναδικό ελληνικό βυνοποιείο, καλύπτει την εγχώρια αγορά και με επιπλέον δυνατότητα εξαγωγών.
Σε ό,τι αφορά την πρόσφατη δικαστική διαμάχη με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, θυγατρική της Heineken στην Ελλάδα, ο Δημήτρης Πολιτόπουλος υποστηρίζει ότι «η συγκεκριμένη εταιρία κατηγορήθηκε για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στην ελληνική αγορά από το 1998 μέχρι σήμερα και καταδικάστηκε από την επιτροπή ανταγωνισμού».
(ο Δήμήτρης Πολιτόπουλος)
Η Ζυθοποιία Μακεδονίας - Θράκης είναι εγκατεστημένη στην ΒΙΠΕ Κομοτηνής από το 1998, συνδυάζοντας τα επιχειρηματικά κίνητρα με το φυσικό περιβάλλον και τους ανθρώπους της περιοχής και για τον λόγο αυτό ο κ. Πολιτόπουλος δηλώνει «εξαιρετικά ικανοποιημένος» και έχοντας το πλεονέκτημα της ηλικίας έτοιμος «να μετατρέπει τα όνειρα σε ιδέες και τις ιδέες σε πράξεις».
Πρόσφατα η εταιρία επεκτάθηκε και στην παραγωγή του παγωμένου τσαγιού. «Φτιάξαμε το τσάι του βουνού συλλέγοντας το από φυτείες στα βουνά της Θράκης, προσθέτοντας αγνό ελληνικό μέλι και στύβοντας ελληνικά λεμόνια, δημιουργήσαμε ένα υπέροχο παγωμένο τσάι», καταλήγει ο Δημήτρης Πολιτόπουλος, κάνοντας λόγο για την υπέρβαση της κρίσης στην ελληνική οικονομία που περνά μέσα από την αλλαγή νοοτροπίας και αντίληψης για το επιχειρείν στην Ελλάδα.