Μια νέα αλυσίδα ταχυφαγείων (fast food) άνοιξε πρόσφατα στην Αμερική και εισάγει έναν νέο, καινοτόμο τρόπο στον χώρο της εστίασης.
Οι υπηρεσίες του είναι τελείως αυτοματοποιημένες, ενώ ο πελάτης δεν έρχεται καθόλου σε επαφή με το προσωπικό του, καθώς οι πωλητές και οι ταμίες απουσιάζουν.
Ο πελάτης που εισέρχεται στον χώρο του νέου εστιατορίου, παραγγέλνει ότι επιθυμεί μέσω ενός ipad που βρίσκεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο και έπειτα περιμένει να ετοιμασθεί η παραγγελία του από το προσωπικό της κουζίνας που «κρύβεται» πίσω από τους τοίχους του εστιατορίου.
Όταν η παραγγελία του είναι έτοιμη θα κατευθυνθεί στον ειδικό τοίχο που καλύπτεται από κουτιά από πλαστικοποιημένο γυαλί, ώστε να αναζητήσει το «δικό» του και να παραλάβει το γεύμα του.
Με το που μπαίνει η παραγγελία στο ειδικό κουτί, αμέσως μια φωτεινή ένδειξη ανάβει ενώ το όνομα του πελάτη εμφανίζεται στην πόρτα του κουτιού, ειδοποιώντας τον έτσι ότι όλα είναι έτοιμα.
Το μενού του εστιατορίου είναι αφιερωμένο στο Κινόα και απο αυτό οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας μακράς λίστας διαφορετικών εναλλακτικών γεύσεων, αυτό που τους ταιριάζει.
Ή ακόμη ακόμη, μπορούν οι ίδιοι να δημιουργήσουν την γεύση που επιθυμούν. Το ipad άλλωστε που δέχεται τις παραγγελίες «θυμάται» τον κάθε πελάτη ξεχωριστά και τις παραγγελίες του και μπορεί να του προτείνει την επόμενη φορά, κάτι που ταιριάζει περισσότερο στα γούστα του.
Το κάθε πιάτο κοστίζει κατά μέσο όρο γύρω στα 7 δολάρια, μια τιμή που σύμφωνα με τους υπεύθυνους της αλυσίδας επιτυγχάνεται λόγω του περιορισμένου κόστους που χαρίζει η αυτοματοποίηση της λειτουργίας του.
Το εστιατόριο ανακηρύχθηκε πρόσφατα από το «Nation's Restaurant News» ως ένα από τα σημαντικότερα της χώρας.
Αυτή τη στιγμή η αλυσίδα διαθέτει δυο καταστήματα σε Σαν Φρανσίσκο και Λος Άντζελες, ενώ υπάρχουν σχέδια για να ανοίξουν συνολικά 10 ακόμη.