Οι φωτογραφήσεις για τον Τύπο και για τις διαφημιστικές καμπάνιες είναι, με ελάχιστες εξαιρέσεις, «πειραγμένες». Γιατί έτσι πρέπει. Δεν θα μπορούσε ποτέ να προωθηθεί ένα μαγιό για παράδειγμα τα οποίο θα διαφημιζόταν από εύσωμες και γυναίκες με κυτταρίτιδα. Ή όχι;
Η εταιρεία Swimsuits For All, η οποία χρησιμοποίησε ως μοντέλο για να προωθήσει τα μαγιό της φέτος ακόμη και μια 56χρονη δεν πέρασε κανένα απολύτως πλάνο του νέου της διαφημιστικού σποτ από ρετούς, σε μια προσπάθεια να καταπολεμήσει τη «ντροπή» που ενδεχομένως να δημιουργούν σε γυναίκες οι διαφημίσεις με τα αψεγάδιαστα μοντέλο.
Εκτός από την 56χρονη γιαγιά που διαφήμισε τα νέα μαγιό της εταιρείας στην καμπάνια συμμετείχαν γυναίκες με καμπύλες, δηλαδή πέρα από τα συνήθη πρότυπα.
«Στην Swimsuits For All πιστεύουμε ότι κάθε γυναικείο σώμα είναι όμορφο, κάθε γυναίκα έχει ένα υπέροχο παρουσιαστικό και ότι σίγουρα, πρέπει να αισθάνεται τέλεια μέσα στο μαγιό της», τονίζει ο Μόσε Λανιάδο πρόεδρος της εταιρείας. «Η Ντενίζ (η 56χρονη που φωτογραφήθηκε με το μαγιό) ενσωματώνει όλες τις ιδέες που η Swimsuits For All αντιπροσωπεύει. Είμαστε περήφανοι που δουλεύουμε με πανέμορφες, γεμάτες αυτοπεποίθηση γυναίκες και η Ντενίζ γνωρίζει ότι θα είναι μια υπέροχη εκπρόσωπος της καμπάνιας μας».
Οσον αφορά το πώς ένιωσαν τα ίδια τα μοντέλα, η Μπιντόντ, μια από τις κοπέλες που συμμετείχαν στην καμπάνια, λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει αισθανθεί κανείς τις αρνητικές ματιές για την εικόνα του σώματός τους: «Νομίζω ότι όλοι έχουμε αισθανθεί άβολα φορώντας μαγιό σε δημόσιο χώρο, κάποια στιγμή στη ζωή μας», λέει και προσθέτει: «Αλλά όλα είναι σχετικά με την αποδοχή του ότι δεν μπορούμε να μοιάζουμε όλοι ίδιοι. Καθώς και ότι η προσωπικότητά μας, μας κάνει ότι είμαστε. Οι γυναίκες πρέπει να γνωρίζουν ότι η ομορφιά δεν ορίζεται μόνο από το νούμερο του ρούχου, την ηλικία, την εθνικότητα ή την καταγωγή».