Σταμάτης (ΝΔ): Η κυβέρνηση σταματάει τη λειτουργία των άγονων αεροπορικών γραμμών - iefimerida.gr

Σταμάτης (ΝΔ): Η κυβέρνηση σταματάει τη λειτουργία των άγονων αεροπορικών γραμμών

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μετά από ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Σταμάτη στον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη για τη λειτουργίας των άγονων αεροπορικών γραμμών, προκύπτει πως πρόθεση της κυβέρνησης είναι να μην συνεχιστούν.

Σύμφωνα με τον κ.Σταμάτη από 1η Απριλίου 2016 οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών της Χώρας και ιδιαίτερα τα ακριτικά νησιά, θα στερηθούν της δυνατότητας αεροπορικών μετακινήσεων με φτηνό κόμιστρο, με ότι αυτό συνεπάγεται για την κοινωνική και οικονομική τους ζωή.

Ένα μέτρο που μετριάζει, ως ένα βαθμό, τις αντικειμενικές ανισότητες μεταξύ των πολιτών αυτών, σε σχέση με τους άλλους πολίτες της Χώρας και άμβλυνε το καθεστώς του απομονωτισμού που βιώνουν οι κάτοικοι των ακριτικών αυτών περιοχών τερματίζεται οριστικά.

Αυτή είναι η μεταχείριση που επιφυλάσσει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στους κατοίκους αυτών των περιοχών και ιδιαίτερα των νησιών του Αιγαίου, που αυτή την ώρα υφίστανται επιπλέον τις δραματικές επιπτώσεις του προσφυγικού προβλήματος.

Επανέλεγχο των επιδοτήσεων προανήγγειλε ο Σπίρτζης

Τον επανέλεγχο των επιδοτήσεων στις άγονες αεροπορικές γραμμές προανήγγειλε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης.

Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ, Δημήτρη Σταμάτη, ο κ. Σπίρτζης κατήγγειλε τις στρεβλώσεις στο σύστημα επιδότησης, που επιβαρύνουν τα κρατικά ταμεία με 45 εκατ. ευρώ κατ' έτος. Έκανε λόγο για «ρουσφέτια σε αεροπορικές εταιρείες» και πρόσθεσε ότι θα υπάρξει εξορθολογισμός και νέο σύστημα αξιολόγησης με κριτήρια όπως το εποχιακό και η χιλιομετρική απόσταση.

«Είναι άγονη η γραμμή Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα ή Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα, που κοστίζει 1,35 εκατ. ευρώ τον χρόνο; Αυτό δεν είναι τόνωση στον τουρισμό της Κέρκυρας, αλλά ρουσφέτι» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Στη συνέχεια, ο κ. Σπίρτζης παρουσίασε στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία υπάρχουν γραμμές εσωτερικού που επιδοτούνται με ποσά διπλάσια ή τριπλάσια από τις τιμές που στοιχίζει ένα ταξίδι για πόλεις της Ευρώπης και άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να υπάρξουν δραστικές περικοπές στις επιδοτήσεις, ακόμη και ακυρώσεις δρομολογίων. Παράλληλα, ήταν καθησυχαστικός σε ό,τι αφορά πραγματικές άγονες γραμμές, όπως η Κάλυμνος και το Καστελόριζο και τόνισε: «Δεν έχουν κανέναν λόγο να ανησυχούν, σε αντίθεση με άλλες γραμμές που πρέπει να ανησυχούν και μάλιστα πάρα πολύ».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ