Κάποτε οι «Ιt bags» των μεγαλύτερων οίκων μόδας, ήταν απλησίαστες για τις γυναίκες που δεν ήταν διάσημες ή πάμπλουτες.
Εκτός ότι έπρεπε να πληρώσεις μία περιουσία για να τις αποκτήσεις, ήταν δύσκολο να τις βρεις καθώς έβγαιναν σε περιορισμένο αριθμό και μόνο σε αντίστοιχες μπουτίκ των οίκων.
Ωστόσο το γεγονός ότι οίκοι όπως ο Gucci και ο Givenchy δεν δημιουργούν τσάντες μόνο με το λογότυπό τους, έχει κάνει μικρότερες, αλλά εξίσου γνωστές εταιρίες να κυκλοφορούν παρόμοιες τσάντες. Η ομοιότητα, μάλιστα, είναι τόσο μεγάλη που μπορεί να μπερδέψουν τον οποιοδήποτε.
«Τα τελευταία χρόνια γνωστά brands δεν επικεντρώνονται μόνο στο πως να αναδείξουν το λογότυπό τους, αλλά κρατούν πιο χαμηλούς και διακριτικούς τόνους», λέει ο Τσάρλι Gowans-Eglinton, συντάκτης μόδας στο περιοδικό Grazia.
Έτσι οι τελευταίες must-haves τσάντες είναι εξίσου πολυτελείς, αλλά πιο διακριτικά διακοσμημένες. Πλέον για να αναγνωρίσει κάποιος τη μάρκα μιας τσάντας , θα πρέπει να είναι αρκετά ψαγμένος ή να την «ψαχουλέψει» για να βρει το λογότυπό της.
H μεγάλη ομοιότητα των παρακάτω bags και η ιστορία που κρύβουν, αποδεικνύουν πως δεν χρειάζεται πλέον να ζηλεύουμε τα μεγαλοπρεπή σχέδια των διάσημων οίκων, καθώς υπάρχει και εναλλακτική λύση.
- Chloe (1,190$) - Marks & Spencer (35$)
Η Chloe Faye ήταν μία από τις πιο περιζήτητες τσάντες της ανοιξιάτικης/καλοκαιρινής συλλογής του 2015. Έχοντας μία πινελιά από 70's, η τσάντα κυκλοφόρησε σε διάφορα χρώματα, υφάσματα και μεγέθη με αποτέλεσμα να θεωρηθεί ως η it-bag του περσινού καλοκαιριού.
Η μεγάλη ζήτηση που είχε και η αγάπη που έδειχναν οι διάσημες για την Chloe, έκανε πρώτα την Marks & Spencer να κυκλοφορήσει μία παρόμοια τσάντα σε τιμή-σοκ, με αποτέλεσμα να εξαντληθεί σε λίγες μόνο μέρες.
- Saint Laurent (1,960$) - Saffiano London (225$)
H τσάντα που φορούσε συνέχεια η Angelina Jolie,η Kate Moss και η Kylie Minogue είχε την υπογραφή του Saint Laurent και λεγόταν «Sac De Jour», δηλαδή «τσάντα της ημέρας». Ο κομψός σχεδιασμός της και το μεγάλο μέγεθός ήταν το ατού της, αλλά η τρομερά μικρή χρυσή σφραγίδα που είχε στο μπροστινό μέρος δυσκόλευε στο να αναγνωριστεί.
Έτσι το brand Saffiano London εκμεταλλεύτηκε το γεγονός δημιουργώντας μία ίδια τσάντα με άλλο ύφασμα.
- Givenchy (1,450$) - H&M (39,99$)
Η τσάντα σύμβολο της Givenchy εδώ και 10 χρόνια, είναι από τις πιο περιζήτητες και αγαπημένες παγκοσμίως. Ο οίκος, όμως, προχώρησε σε κάτι πρωτότυπο πέρσι. Αφαίρεσε το λογότυπό του από την μπροστινή της όψη (κρατώντας μόνο το σήμα να αχνοφαίνεται). Έτσι η H&M δεν άργησε να την αντιγράψει, αλλάζοντας το μέγεθος και το χρώμα στα χερούλια της.
- Celine (2,050) – Ted Baker (189$)
Όταν η Celine κυκλοφόρησε τη τσάντα «Luggage Phantom», όσες γυναίκες την είδαν, αμέσως ερωτεύτηκαν. Ανάμεσα σε αυτές ήταν και οι Sofia Vergara, Jennifer Garner, Nicole Kidman και Cameron Diaz.
Έχοντας διακριτικές «φτερωτές» πλευρές, ιδιαίτερα δομημένο σχεδιασμό που την έκανε μοναδική, η τσάντα κυκλοφόρησε σε πάρα πολλά χρώματα και μεγέθη (από μινιόν μέχρι extra large). H τρομερά υψηλή τιμή της έκανε τον οίκο Ted Baker να κυκλοφορήσει μία παρόμοια τσάντα. Παρόλο που φαίνεται η διαφορά των δύο bags σε όλα τα σημεία, δεν μπορούμε να πούμε πως και η ροζ Ted Baker πέρασε απαρατήρητη.