Αναπάντητα άφησε τα ερωτήματα ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στις ερωτήσεις που του υπέβαλε ο κ. Μανιάτης εκ μέρους της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ), στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, όπου ο Υπουργός παρουσίασετη νέα προτεινόμενη Διοίκηση για την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Ο Γ. Μανιάτης έθεσε τα ερωτήματα:
1.Το Μετρό της Αθήνας αξιολογήθηκε ως ένα από τα δέκα καλύτερα Μετρό του κόσμου. Για ποιο λόγο αντικαθιστάτε με κολλητούς σας τη σημερινή Διοίκηση; Τι θα απαντήσετε στουςΓιούνκερ, Μοσκοβισί, και Χόγερ (ΕΤΕπ) που έχουν εκφράσει την ικανοποίησή τους για το έργο του Μετρό κι έχουν απονείμει εύσημα στην εταιρεία; Πώς συμβιβάζεται πριν 1 μήνα να συγχαίρετε τη Διοίκηση της ΑΤΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που ξεμπλοκάρισε το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και σήμερα να την αντικαθιστάτε; Γιατί δεν έχετε κάνει απολύτως τίποτα για τη Γραμμή 4 «Γαλάτσι – Γουδί» που σας παραδόθηκε έτοιμη για δημοπράτηση τον Ιανουάριοτου 2015; Από τους 450 εργαζόμενους, πάνω από τους μισούς έχουν Μεταπτυχιακό και 41 από τους Μηχανικούς της εταιρείας παρέχουν υπηρεσίες συμβούλων σε Μετρό του εξωτερικού. Γιατί διακόπτετε μια τόσο πετυχημένη πορεία της εταιρείας;
2.Αποτελεί προσβολή και ύβρη προς τις θυσίες του ελληνικού λαού που του περικόπτετε συντάξεις και μισθούς, να διπλασιάζετε το κόστος Διοίκησης τοποθετώντας ΚΑΙ Πρόεδρο ΚΑΙ Διευθύνοντα Σύμβουλο σε αντικατάσταση ενός (1) μόνο προσώπου. Το κάνετε παντού: στον Ο.Α.Σ.Α., στην Ο.ΣΥ., στον Ο.Σ.Ε., στην ΕΡΓΟΣΕ, ΠΑΝΤΟΥ! Διπλασιάζετε τα έξοδα διοίκησης, διπλασιάζετε τους συμβούλους για να βολέψετε κολλητούς και κομματικούς σας. Όσο για τον κ. Ι. Μυλόπουλο, δεν ασχολούμαι, γιατί σέβομαι τη δική μου ακαδημαϊκή δεοντολογία, όχι τη δική του.
3.Αυξήσατε το Φ.Π.Α. στα εισιτήρια από 13% σε 23%. Σπουδαία «ηρωική» διαπραγμάτευση!!! Πότε έλεγε ψέματα ο κ. Τσίπρας, όταν ως Αντιπολίτευση κατηγορούσε την τότε κυβέρνηση ότι το εισιτήριο 1,40 ευρώ αφαιρεί 1 ολόκληρο μηνιάτικο από τους εργαζόμενους των 700 ευρώ, ή τώρα που μέσω του αρμόδιου Υπουργού του μας λέει ότι δεν τρέχει τίποτα;
4.Αποκαλύπτεται ότι οι απώλειες εσόδων στις Αστικές Συγκοινωνίες από εισιτηριοδιαφυγή φτάνουν τα 40 εκατ. ευρώ το χρόνο. Τις απώλειες αυτές τις πληρώνει από την τσέπη του ο ελληνικός λαός μέσω του κρατικού προϋπολογισμού. Δεν κάνετε τίποτα γι’ αυτό, ενώ αντίθετα διώξατε τη Διοίκηση των Αστικών Συγκοινωνιών που προετοίμασε και σας παρέδωσε τον Ιανουάριο του 2015 υπογεγραμμένη τη σύμβαση για το ηλεκτρονικό εισιτήριο που περηφανεύεστε ότι θα λύσει το πρόβλημα.