Σοκ έχει προκαλέσει η νέα διαφήμιση του Ζεράρ Ντεπαρτιέ, ο οποίος στέκεται πάνω από ένα σκοτωμένο ελάφι, υποδυόμενος έναν κυνηγό για τις ανάγκες διαφήμισης ενός ακριβού ρολογιού.
Nτυμένος με μαύρο κοστούμι, λευκό πουκάμισο και ανοιχτό λαιμό, ο Νταπαρντιέ έχει σκύψει πάνω στο σκοτωμένο ελάφι. Εχει το ύφος ανθρώπου που μόλις το σκότωσε. Κρατάει το όπλο στο δεξί χέρι και στο αριστερό κρατάει ένα πούρο. Και φοράει το ρολόι της διαφήμισης, φυσικά, της ρωσικής εταιρείας Custos. Κοιτάει την κάμερα και κάνει τον εξής σουρεαλιστικό μονόλογο:
«Για να σκοτώσεις ένα ελάφι πρέπει να πάντα να είσαι στην ώρα σου.
Εγώ, χάρη στο ρολόι μου Custos, ήμουν στην ώρα μου. Και ήταν η ώρα του..
Με το Custos είμαι πάντα στην ώρα μου.Μμμμμ…»
Το κλιπάκι τελειώνει με την παρουσίαση νέων μοντέλων ρολογιών. Και κλείνει λέγοντας:
«Περήφανος να είναι ρώσος».
Πολλοί σχολίασαν ότι το κλιπάκι είναι εμπνεύσεως Πούτιν, ο οποίος επίσης φωτογραφίζεται σε σαφάρι και απευθύνεται σε μια νεόπλουτη ρώσικη πελατεία, η οποία εμφανίζει συμπτώματα κρίσης, μετά την πτώση του ρουβλίου.
Η διαφήμιση αμέσως προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, όπου μεταξύ των άλλων, το περιοδικό GQ να σχολιάζει τη διαφήμιση αηδιαστική και την γαλλική εφημερίδα Le Figaro να γράφει: «Ο Ντεπαρτιέ σκοτώνει ελάφια σε απαράδεκτη διαφήμιση».