Ακίνητα, απούλητα, αναξιοποίητα και με κόστος 800.000 ευρώ το χρόνο τα δύο Αirbus-φαντάσματα της πρώην Ο.Α.
Εδώ και έξι χρόνια συνεχίζεται το σίριαλ πώλησης των δύο αεροσκαφών, τα οποία όχι μόνο δεν απέφεραν έσοδα στο Δημόσιο, αλλά αντιθέτως κοστίζουν
Σύμφωνα με την Καθημερινή τώρα η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών συστήνει νέα επιτροπή που θα συντάξει νέα τεχνική έκθεση σχετικά με το αξιόπλοο των αεροσκαφών.
Οι δύο διαγωνισμοί που δεν κατέληξαν πουθενά
Στο παρελθόν είχαν πραγματοποιηθεί δύο διαγωνισμοί πώλησης των αεροσκαφών από το ΥΠΟΙΚ και τη Γενική Γραμματεία Αποκρατικοποιήσεων. Η πρώτη διαδικασία ξεκίνησε το 2009, αλλά δεν καρποφόρησε, αφού η ελληνική πλευρά έθεσε ιδιαίτερα υψηλά τον πήχη, ζητώντας πάνω από 100 εκατ. δολάρια για τέσσερα αεροπλάνα 20ετίας. Ο δεύτερος διαγωνισμός που έγινε χωρίς ελάχιστο τίμημα καρποφόρησε στο τέλος του 2011. Η πώληση των δύο αεροσκαφών κατακυρώθηκε (μαζί με άλλα δύο παρόμοια αεροσκάφη) στην εταιρεία Apollo Aviation αντί 40 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ. Ωστόσο η σχετική σύμβαση πώλησης των τεσσάρων αεροσκαφών καθυστέρησε να υπογραφεί.