Σε ηλικία μόλις 23 ετών, οι δυο απόφοιτοι πανεπιστημίου, ο Τζο Κένεντι και ο Τζόνι Μπάρντ αποφάσισαν ότι ήρθε καιρός να ανοίξουν τη δική τους γκαλερί έργων τέχνης.
Το μόνο που είχαν ήταν ένας χώρος 27 τ.μ, δίπλα σε ένα κρεοπωλείο στην αναδυόμενη ποπ περιοχή Chiswick, στο Λονδίνο και την αποφασιστικότητα να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δύναμη του Instagram.
Σήμερα, τρία χρόνια μετά, έχουν αναπτύξει ένα online δίκτυο από νέους, διεθνείς αγοραστές από το Χονγκ Κονγκ, τη Μέση Ανατολή μέχρι και τις ΗΠΑ και διαθέτουν χώρο 370 τ.μ στο Σόχο στο οποίο φιλοξενούν έργα καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο. Στα άμεσα τους σχέδια είναι να επεκτείνουν την επιχείρηση τους διεθνώς κάνοντας franchising.
«Τα περισσότερα μουσεία και γκαλερί τέχνης εξακολουθούν να βλέπουν τα social media ως ένα παιχνιδάκι για εφήβους-νάρκισσος που θέλουν να τραβούν με το κινητό τους το πρωινό τους. Δεν πιστεύουν ότι πρόκειται για ένα σοβαρό εμπορικό εργαλείο» δήλωσε ο Κένεντι στο Business Insider.
Ο Μπάρντ και ο Κένεντι έχουν πάρει τα social media στα σοβαρά. Η τελευταία έκθεσή τους, με τίτλο Paintguide, η οποία έγινε διάσημη μέσω Instagram, έφερε κάτω από την ίδια στέγη 61 καλλιτέχνες από όλον τον κόσμο και προσέλκυσε προσωπικότητες, όπως ο Τζουντ Λο, ο Μπομπ Γκέλντοφ και ο Πολ Γκοτιέ.