Από μια εταιρία καλλυντικών δεν περιμένει κανείς να έχει σχέση με τη διοργάνωση International CES.
Την έκθεση με όλα τα πρωτοποριακά και καινοτόμα γκάτζετ και ηλεκτρονικές συσκευές, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο και απευθύνεται στους καταναλωτές. Κάνοντας την έκπληξη ο Γκ. Μπαλούτς, παγκόσμιος αντιπρόεδρος του τεχνολογικού τμήματος του γίγαντα των προϊόντων ομορφιάς L’ Oreal παρουσίασε ένα καινοτόμο γκάτζετ. Ένα προσωρινό τατουάζ με ‘τσιπάκι’! Tεχνολογία που μπορεί να φορεθεί.
Το γκάτζετ που δεν είναι ακριβώς τατουάζ, αλλά μοιάζει, αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την PCΗ, την ιρλανδική εταιρία υψηλής τεχνολογίας , η οποία έχει κατασκευάσει και το αξεσουάρ Ringly (ένα κομψό δαχτυλίδι που ειδοποιεί τον κάτοχο του όταν δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις, sms και τον ενημερώνει για τις υποχρεώσεις του κάθε μέρα όπως ραντεβού με τον οδοντίατρο, σύσκεψη κλπ).
Η συσκευή ονομάζεται «My UV Patch». Και πρόκειται για έναν εύκαμπτο αισθητήρα με διάμετρο μιας ίντσας και πάχος 15 μικρονίων, κάτι σαν τον αυτοκόλλητο επίδεσμο. Το «My UV Patch» είναι φτιαγμένο από ηλεκτρονικές ελαστικές μικρο συσκευές και μπορεί να φορεθεί οπουδήποτε πάνω στο δέρμα, από την πλάτη μέχρι το χέρι ή το πόδι. Κι από το ντους μέχρι τη θάλασσα. Το καινοτόμο τατουάζ με τη βοήθεια του κινητού σας (κατεβάζετε εφαρμογή)σας ενημερώνει για το πόσο εκτεθήκατε στην βλαβερή υπεριώδη ακτινοβολία (UV) και ποιές ώρες στη διάρκεια της μέρας.