Τον θαυμασμό του για την Αθήνα εκφράζει ο δημοσιογράφος της Daily Mail Ντέιβιντ Κόνσταμπλ, σε ένα αφιέρωμα-ύμνο, στη στήλη για τον τουρισμό.
«Δεν υπάρχουν χρεώσεις και δίδακτρα. Δεν υπάρχουν καθηγητές. Δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις καμία εργασία. Δεν χρειάζεται να παρακολουθείς καθημερινά το μάθημα. Απλά παραδίδεσαι στην πόλη και την Ιστορία της, η οποία βρίσκεται παντού γύρω σου» γράφει ο δημοσιογράφος, αποτυπώνοντας την εμπειρία του από μια βόλτα του στην Πλάκα.
«Καμία άλλη χώρα δεν μπορεί να καυχηθεί για τους τόσο μεγάλους προαιώνιους αθλητές τους, τους Τιτάνες και τους Γίγαντες. Και είναι η Ελληνική Ιστορία και τα τοπία, που μέσα από τους αιώνες της εμπειρίας και της καθημερινότητας κατασκεύασαν από κοινού τη σύγχρονη Ελλάδα που ξέρουμε σήμερα» λέει ο Κόνσταμπλ.
Ο δημοσιογράφος θυμίζει ότι η Ελλάδα κυριαρχεί στη συνείδηση όλων των ανθρώπων, ανεξάρτητα αν την έχουν επισκεφτεί ή όχι, καθώς και το γεγονός ότι δεν πρόκειται για μια αδιάφορη πόλη, αλλά για έναν κόμβο, εφαλτήριο για εκδρομές στα ελληνικά νησιά.
«Τα ονόματα των αρχαίων θεών, που έχουν διδαχτεί σε όλους παντού στον κόσμο σε νεαρή ηλικία, και η φιλοσοφία των Ελλήνων φιλοσόφων αποτελούν και σήμερα σημεία αναφοράς για την κοινωνία και τις επιστήμες. Οι περισσότεροι θα θυμούνται ακόμα, έστω και με τρόμο, από τα μαθητικά τους χρόνια το θεώρημα του Πυθαγόρα ή θα νιώθουν δέος μπροστά στην τριγωνομετρία που εφευρέθηκε από τους Έλληνες μαθηματικούς. Έπειτα, υπάρχουν οι φιλόσοφοι και οι ποιητές. Η ελληνική μυθολογία και η ελληνική τραγωδία. Όταν σκεφτόμαστε τους Ολυμπιακούς Αγώνες, σκεφτόμαστε Ελλάδα. Ακόμα και τα γιαούρτια τους είναι διάσημα».
Αναφερόμενος στα έργα του Μετρό, τη μεγαλύτερη ανασκαφή που έχει γίνει ποτέ στην Αθήνα, ο Κόνσταμπλ υπογραμμίζει το γεγονός πως σχεδόν κάθε σταθμός αποτελεί ένα μουσείο, από τα ευρήματα που βρέθηκαν: «Στην Αθήνα, όπου και να περπατήσεις έχεις πάντα την αίσθηση ότι βρίσκεσαι πάνω σε κάτι θαμμένο, είτε πρόκειται για κάποιο τεχνικό έργο των Ρωμαίων είτε για τον τάφο κάποιου Αθηναίου».
Ο δημοσιογράφος της Daily Mail παίρνει σαφή θέση υπέρ της Ελλάδας στο ζήτημα των Γλυπτών του Παρθενώνα και ζητά από το Βρετανικό Μουσείο να επιστρέψει τα εκθέματα στην Ελλάδα, στο «υπέροχο Μουσείο της Ακρόπολης». Μιλά για τη μουσική της χώρας μας, τις παραστάσεις στο Ηρώδειο, τον φωτισμό της Ακρόπολης και τη βραδινή βόλτα στο κέντρο.
«Παρά την ύφεση και τις εικόνες της οικονομικής εξαθλίωσης, η πόλη συνεχίζει να ζει υπό το βάρος της Ιστορίας της και των αιώνων που την έχουν σημαδέψει. Μπορεί όλα να μοιάζουν να περιστρέφονται στη βοή της σύγχρονης εποχής, όμως η Αθήνα ήταν και παραμένει μία πόλη που μπορείς να την περπατάς σαν ένα μεγάλο πανεπιστήμιο, όπου μαθαίνεις αρχιτεκτονική, φιλοσοφία, δημοκρατία. Και αυτό την έκανε επί αιώνες ξεχωριστή. Και όπως φαίνεται, τίποτα δεν θα την εμποδίσει να συνεχίσει να το κάνει και στα επόμενα χρόνια», καταλήγει στο άρθρο του ο δημοσιογράφος.