Το κεντρικό κατάστημα του Ράλφ Λόρεν στη Νέα Υόρκη έκανε μία «μικρή» αλλαγή στα δοκιμαστήρια του... τοποθέτησε διαδραστικούς καθρέφτες.
Έτσι οι πελάτες, όπως είναι λογικό, δεν χρειάζεται να πάρουν ρούχα στα δοκιμαστήρια.
Με τις μεγάλες οθόνες αφής μπορεί κάποιος να κάνεις πολλές περισσότερες δραστηριότητες από ότι πριν.
Οι παρακάτω φωτογραφίες αποδεικνύουν γιατί η συγκεκριμένη πατέντα θα γίνει ανάρπαστη.
Ο καθένας δοκιμάζει ό,τι ρούχο και αξεσουάρ -που υπάρχει στο μαγαζί -επιθυμεί.
Ακόμη μπορούν να αλλάξουν τον φωτισμό του δωματίου.
Σε κάθε ρούχο υπάρχει δυνατότητα να διαλέξουν οποιοδήποτε χρώμα και μέγεθος επιθυμούν.
Το καλύτερο; Αν κάποιος τα βρήκε σκούρα, επικοινωνεί με κάποιον υπάλληλο, ο οποίος πηγαίνει να τον εξυπηρετήσει.
Τέλος αν κάτι άρεσει στον πελάτη, αλλά δεν θέλει να το αγοράσει, τότε δίνει τον αριθμό του κινητού και η συσκευή του στέλνει μήνυμα με τις πληροφορίες του προϊόντος.