Τα νέα, ηλεκτρονικά, δοκιμαστήρια στα Ralph Lauren -Δεν χρειάζεται καν να γδυθείς [εικόνες] - iefimerida.gr

Τα νέα, ηλεκτρονικά, δοκιμαστήρια στα Ralph Lauren -Δεν χρειάζεται καν να γδυθείς [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το κεντρικό κατάστημα του Ράλφ Λόρεν στη Νέα Υόρκη έκανε μία «μικρή» αλλαγή στα δοκιμαστήρια του... τοποθέτησε διαδραστικούς καθρέφτες.
Έτσι οι πελάτες, όπως είναι λογικό, δεν χρειάζεται να πάρουν ρούχα στα δοκιμαστήρια.

Με τις μεγάλες οθόνες αφής μπορεί κάποιος να κάνεις πολλές περισσότερες δραστηριότητες από ότι πριν.

Οι παρακάτω φωτογραφίες αποδεικνύουν γιατί η συγκεκριμένη πατέντα θα γίνει ανάρπαστη.

Τα νέα, ηλεκτρονικά, δοκιμαστήρια στα Ralph Lauren -Δεν χρειάζεται καν να γδυθείς [εικόνες] | iefimerida.gr 0

Ο καθένας δοκιμάζει ό,τι ρούχο και αξεσουάρ -που υπάρχει στο μαγαζί -επιθυμεί.

Τα νέα, ηλεκτρονικά, δοκιμαστήρια στα Ralph Lauren -Δεν χρειάζεται καν να γδυθείς [εικόνες] | iefimerida.gr 1

Ακόμη μπορούν να αλλάξουν τον φωτισμό του δωματίου.

Σε κάθε ρούχο υπάρχει δυνατότητα να διαλέξουν οποιοδήποτε χρώμα και μέγεθος επιθυμούν.

Τα νέα, ηλεκτρονικά, δοκιμαστήρια στα Ralph Lauren -Δεν χρειάζεται καν να γδυθείς [εικόνες] | iefimerida.gr 4

Το καλύτερο; Αν κάποιος τα βρήκε σκούρα, επικοινωνεί με κάποιον υπάλληλο, ο οποίος πηγαίνει να τον εξυπηρετήσει.

Τα νέα, ηλεκτρονικά, δοκιμαστήρια στα Ralph Lauren -Δεν χρειάζεται καν να γδυθείς [εικόνες] | iefimerida.gr 5

Τέλος αν κάτι άρεσει στον πελάτη, αλλά δεν θέλει να το αγοράσει, τότε δίνει τον αριθμό του κινητού και η συσκευή του στέλνει μήνυμα με τις πληροφορίες του προϊόντος.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μόδα δοκιμαστήρια Νέα Υόρκη
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ