Η διάσημη σταρ έχει φορέσει μια λευκή ρόμπα δωματίου και με τη βούρτσα της στο χέρι ψάχνει το μπάνιο. Πέφτει πάνω σε αεροσυνοδούς που της εξηγούν ότι μπάνιο σε αυτό το αεροπλάνο δεν υπάρχει.
Εκείνη τους ρωτάει τότε πού είναι το μπαρ και οι αεροσυνοδοί αρχίζουν να γελούν ειρωνικά γιατί ούτε μπαρ υπάρχει.
Τα ειρωνικά γέλια συνεχίζονται, ώσπου η Jennifer Aniston ...ξυπνάει. Ευτυχώς ήταν ένας εφιάλτης, δεν βρίσκεται σε οικονομική θέση ενός αεροπλάνου αλλά στη σουίτα της σε πτήση της Emirates.
Είναι το νέο διαφημιστικό σποτάκι της διάσημης αεροπορικής εταιρείας, στο οποίο πρωταγωνιστεί η σταρ από τα «Φιλαράκια».
Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε πρόσφατα ότι ξόδεψε 20 εκατομμύρια δολάρια για να προωθήσει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια και ελπίζει ότι η Ανιστον θα φέρει πολλά χρήματα.
Η εταιρεία Emirates προσπαθεί να ανταγωνιστεί την Etihad Airways η οποία πρόσφατα πρόσφερε στην Νικόλ Κίντμαν πολλά εκατομμύρια για μια ανάλογη διαφήμιση.
Οι τρεις γίγαντες Emirates, Etihad, και Qatar Airways χρησμοποιούν πρόσωπα από τον δυτικό κινηματογράφο για να διεμβολίσουν ακόμη περισσότερο την αμερικανική αγορά.