Ηταν να μην ανέβει στην κορυφή η Apple. Γιατί δεν δείχνει καμία... διάθεση να την αποχωριστεί.
Για τρίτη συνεχόμενη σειρά, είναι το πιο πολύτιμο brand στον κόσμο, σύμφωνα με την έκθεση της Interbrand για το 2015. Η Apple παραμένει στην κορυφή από τότε που κατάφερε να «εκθρονίσει» την Coca-Cola, το 2013.
Σύμφωνα με τη νέα έκθεση, η αξία της Apple εκτιμάται στα 170,3 δισεκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 43% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά! Για χάρη της σύγκρισης, η αξία της Google, που βρίσκεται στη δεύτερη θέση, αυξήθηκε κατά μόλις 12% για να ανέβει στα 120,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα τέσσερα από τα πέντε κορυφαία brand στον κόσμο είναι τεχνολογικές εταιρείες, καθώς πίσω από την Apple και την Google βρίσκονται οι Coca-Cola, Microsoft, και IBM.
Το μεγαλύτερο άλμα πάντως για αυτή τη χρονιά, σε ότι αφορά το ποσοστό αύξησης, το παρουσίασε το Facebook, με την αξία του brand του να εκτινάσσεται κατά 54% για να φτάσει στα 22 δισ. δολάρια, ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 23η θέση της λίστας.
Για να αξιολογήσει τις εταιρείες, η Interbrand λαμβάνει υπόψη τις οικονομικές επιδόσεις, το πόσο αποτελεσματικά επηρεάζει ένα brand την επιλογή του καταναλωτή και πόσο μπορεί να χρεώσει, βγάζοντας έτσι κέρδη.
![Αυτά είναι τα πιο πολύτιμα brand εταιρειών στον κόσμο -Τα 100 κορυφαία [λίστα] | iefimerida.gr 0](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/brand_5.10_1.jpg?itok=duyUMMN7)
![Αυτά είναι τα πιο πολύτιμα brand εταιρειών στον κόσμο -Τα 100 κορυφαία [λίστα] | iefimerida.gr 1](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/brand_5.10_2.jpg?itok=KKt8pPhX)
![Αυτά είναι τα πιο πολύτιμα brand εταιρειών στον κόσμο -Τα 100 κορυφαία [λίστα] | iefimerida.gr 2](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/brand_5.10_3.jpg?itok=p5NNF8UB)
Τα 100 κορυφαία brand του κόσμου για το 2015