Ηταν να μην ανέβει στην κορυφή η Apple. Γιατί δεν δείχνει καμία... διάθεση να την αποχωριστεί.
Για τρίτη συνεχόμενη σειρά, είναι το πιο πολύτιμο brand στον κόσμο, σύμφωνα με την έκθεση της Interbrand για το 2015. Η Apple παραμένει στην κορυφή από τότε που κατάφερε να «εκθρονίσει» την Coca-Cola, το 2013.
Σύμφωνα με τη νέα έκθεση, η αξία της Apple εκτιμάται στα 170,3 δισεκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 43% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά! Για χάρη της σύγκρισης, η αξία της Google, που βρίσκεται στη δεύτερη θέση, αυξήθηκε κατά μόλις 12% για να ανέβει στα 120,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα τέσσερα από τα πέντε κορυφαία brand στον κόσμο είναι τεχνολογικές εταιρείες, καθώς πίσω από την Apple και την Google βρίσκονται οι Coca-Cola, Microsoft, και IBM.
Το μεγαλύτερο άλμα πάντως για αυτή τη χρονιά, σε ότι αφορά το ποσοστό αύξησης, το παρουσίασε το Facebook, με την αξία του brand του να εκτινάσσεται κατά 54% για να φτάσει στα 22 δισ. δολάρια, ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 23η θέση της λίστας.
Για να αξιολογήσει τις εταιρείες, η Interbrand λαμβάνει υπόψη τις οικονομικές επιδόσεις, το πόσο αποτελεσματικά επηρεάζει ένα brand την επιλογή του καταναλωτή και πόσο μπορεί να χρεώσει, βγάζοντας έτσι κέρδη.
Τα 100 κορυφαία brand του κόσμου για το 2015