Η Άξελ Σπρίνγκερ, η γερμανική εκδοτική εταιρεία, η οποία πριν από μερικούς «έχασε» τη μάχη της εξαγοράς των Financial Times, φαίνεται πως δεν σταματά τις προσπάθειες επέκτασής της με την εξαγορά σημαντικών media.
Σήμερα ανακοινώθηκε πως ολοκληρώθηκε η εξαγορά της γνωστής online έκδοσης του Business Insider. Το αντίτιμο για τη συγκεκριμένη εξαγορά φαίνεται πως έφτασε τα 343 εκατομμύρια δολάρια για το 88% των μετοχών του μέσου. Υπογραμμίζεται πως η Άξελ Σπρίνγκερ (κυρίως διαφημιστική εταιρεία) είχε στην κατοχή της το 8% του μέσου.
Η ανακοίνωση από την πλευρά της γερμανικής εταιρείας αναφέρει: «Με την απόκτηση του Business Insider, συνεχίζουμε τη στρατηγική μας η οποία περιλαμβάνει επενδύσεις και ανάπτυξη. Με τη συγκεκριμένη εξαγορά επιτυγχάνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη διείσδυση μας στα αγγλόφωνα online μέσα».
Σημειώνεται επίσης πως ο μέχρι σήμερα διευθύνων σύμβουλος του Business Insider, Χένρι Μπλότζετ, θα παραμείνει στη θέση του. Υπογραμμίζεται τέλος πως το Business Insider έχει κατά μέσο όρο 76 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες το μήνα.