Το πρόσωπο της ήταν ένα από τα πιο φωτογραφημένα στην ιστορία. Κι όμως ήταν η μεγάλη απούσα από αυτό το διεισδυτικό πορτρέτο - το τελευταίο της - από την διάσημη φωτογράφο ντοκιμαντέρ Κάθριν Οπι.
Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2011, η Οπι απέκτησε μία άνευ προηγουμένου πρόσβαση στο σπίτι της Τέιλορ στο 700 Nimes Road στο Bel Air να φωτογραφίσει το χώρο.
Ωστόσο με την Ελίζαμπεθ Τέιλορ δεν συναντήθηκε ποτέ. Η σταρ ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι της, στον επάνω όροφο, ενώ η Οπι φωτογράφιζε τις γούνες, τα λαμπερά κοσμήματα, τα Chanel παπούτσια, τις φωτογραφίες, τις επιστολές, τα ανεκτίμητα έργα τέχνης, τα χαλιά και τα βελούδα στον χώρο.
Ενα έργο τέχνης που ξεχώρισε, ήταν ένα τεράστιο ζευγάρι χείλια, με τη λεζάντα «Για την Ελίζαμπεθ ένα μεγάλο φιλί, Andy Warhol». Μία παιδική ζωγραφιά βρισκόταν σε ένα κομοδίνο, υπογεγραμμένη «από τη βαφτιστήρα σου Πάρις Τζάκσον». Οι τσάντες της στη σειρά κατά χρώμα - κόκκινο της φωτιάς, χρυσό, μαύρο, μοβ, λευκό. Στη συνέχεια, τα ρούχα: καφτάνια από ροζ και χρυσό μετάξι, ένα ντουλάπι γεμάτο σακάκια, στοίβες από λευκή δαντέλα, μια ολόκληρη σειρά από πολύχρωμα γούνινα παλτά.
Παραδόξως, στο μπουντουάρ ο καθρέφτης έχει πάνω του γραμμένο «The Quest for Japanese Beef» με κραγιόν, αν και δεν είναι σαφές τι σήμαινε αυτό
Εξι εβδομάδες μετά την έναρξη της συγκεκριμένης φωτογράφισης, η Τέιλορ εισήχθη στο νοσοκομείο, και στις 23 Μαρτίου του 2011, πέθανε.
Το έργο συνεχίστηκε και η Οπι ήταν μπροστά ακόμα και την ημέρα που η Κρίστις πήρε τα 500.000 δολαρίων διαμάντια της Τέιλορ σε δημοπρασία.
Το άλμπουμ της Οπι με τίτλο 700 Nimes Road περιλαμβάνει όλες αυτές τις φωτογραφίες και όπως εξηγεί η ίδια η φωτογράφος: «Οι περισσότερες από τις εικόνες είναι σκόρπια αντικείμενα, όπως τα άφησε η Τέιλορ. Υπάρχουν κρύσταλλα, αγαλματίδια του Βούδα, βιβλία για το «πώς να προσελκύσετε τους αγγέλους», και αμέτρητες εικόνες του αγαπημένου της Ρίτσαρντ Μπάρτον.