Δύο νέα προεκλογικά σποτ δημοσίευσε την Παρασκευή η Νέα Δημοκρατία και σε αυτά πρωταγωνιστές είναι μια νοικοκυρά και ένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας. Δηλαδή, καθημερινοί άνθρωποι που δίνουν τον δικό τους «αγώνα» μέσα στα προβλήματα.
Με την ΝΔ να υπόσχεται σταθερότητα, αξιοπιστία, επενδύσεις, δουλειές, από την επόμενη μέρα των εκλογών. Κάθε ένας χαρακτήρας προτάσσει αυτό που θεωρεί ως καθήκον του, ως ατομική του ευθύνη σε διαφορετικούς τομείς.
Η 37χρονη νοικοκυρά Δήμητρα φροντίζοντας την οικογένεια της καθημερινά βάζει τα... γυαλιά στους καλύτερους μάνατζερ εταιριών με την ΝΔ να την στηρίζει με: Περισσότερους βρεφονηπιακούς σταθμούς, δομές ολοήμερης απασχόλησης παιδιών, κάλυψη των κενών θέσεων σε όλες τις βαθμίδες της Α’ βάθμιας Παιδείας και κατάργηση του 23% ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Στο δεύτερο σποτ πρωταγωνιστεί ο 42χρονος Χρήστος, ένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας, που παρά την κρίση δεν ρίχνει την ποιότητα του για να κερδίσει. Η ΝΔ στηρίζει στην πράξη την επιχειρηματικότητα με λιγότερους φόρους, άμεση αποκατάσταση της ομαλότητας στην αγορά, άρση των capital controls, ενίσχυση της ρευστότητας και ενεργοποίηση του ΕΣΠΑ.