Το νέο υπερ- μίνι της Hyundai αποκτά και μια πιο σπορτίφ έκδοση, την N-Sport, η οποία ξεχωρίζει από το body kit του αμαξώματος της.
Το οποίο περιλαμβάνει διαφορετικούς προφυλακτήρες σε σχέση με την απλή εκδοχή του μοντέλου, άλλα μαρσπιέ, πίσω αεροτομή, νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και μια σχετικά ελεύθερη ανοξείδωτη εξάτμιση της CAT. Παράλληλα οι αναρτήσεις είναι για την περίσταση πιο σφιχτές και τα φρένα αναβαθμισμένα.
Ο κινητήρας του Hyundai i20 N-Sport είναι ο τετρακύλινδρος 1.400 της μάρκας, ο οποίος για την περίσταση έχει ανέβει στα 115 άλογα και τα 160 Nm. Το κιβώτιο είναι ένα χειροκίνητο 6άρι, με την ισχύ να καταλήγει στους εμπρός τροχούς, ενώ φυσικά και δεν λείπουν τα πάντα απαραίτητα ταμπελάκια στα πλάγια και στην πίσω πόρτα του 5θυρου αμαξώματος.