Τον Ιανουάριο, μία σέλφι της Μάλια Ομπάμα, της μεγαλύτερης κόρης του προέδρου των ΗΠΑ, μ’ ένα λευκό κοντομάνικο μπλουζάκι το οποίο έφερε το λογότυπο του χιπ χοπ συγκροτήματος Pro Era έκανε τον γύρο του Διαδικτύου.
Συγκέντρωσε περισσότερα από 6.000 likes στο Instagram των ράπερ από το Μπρούκλιν, που αναδημοσίευσαν τη φωτογραφία.
Η εικόνα της 17χρονης κόρης του προέδρου Ομπάμα ήταν πολύ διαφορετική από τις επίσημες λογοκριμένες φωτογραφίες που επιτρέπονται από τον Λευκό Οίκο, και η ανταπόκριση ήταν άμεση. Τα ΜΜΕ έσπευσαν να προωθήσουν την είδηση, καθώς η Ουάσιγκτον ερευνούσε τη διαρροή της σέλφι.
Το χαλαρό μπλουζάκι δεν αποτέλεσε μόνο μία εντυπωσιακή μετάβαση από τα θηλυκά και ευπρεπή φορέματα της σχεδιάστριας Κέιτ Σπέιντ και της εταιρείας ρούχων J.Crew, που συνήθως φορά η Μάλια, αλλά σηματοδότησε την εξέλιξή της σε μια έφηβη γεμάτη αυτοπεποίθηση, η οποία θεωρείται όλο και περισσότερο πρότυπο στυλ για τα συνομήλικά της κορίτσια. «Αναρωτιέμαι εάν έχει περάσει την επαναστατική της φάση ως προς τη μόδα, γιατί από εκεί ξεκινούν όλοι όσοι επηρεάζουν τις τάσεις», δήλωσε η αρχισυντάκτρια του Refinery29, Κρίστεν Μπάρμπεριχ.
Μπορεί η Μάλια Ομπάμα να μην έχει εξελιχθεί τόσο, ώστε να ορίζει τις τάσεις, αλλά οι ενδυματολογικές της επιλογές παρακολουθούνται στενά από ιστοσελίδες μόδας όπως του InStyle και του Harper’s Bazaar.
Παράλληλα, η δημοτικότητά της έχει ενισχυθεί από την παρουσία της στα γυρίσματα της τηλεοπτικής σειράς «Girls», όπου έκανε την πρακτική της άσκηση αμισθί. Η Μάλια και η μικρότερη αδερφή της, Σάσα, βρέθηκαν στη λίστα με τους 25 πιο επιδραστικούς εφήβους του περιοδικού Time.
Κατά την άφιξή της στο Λονδίνο, όπου είχε μεταβεί με τους γονείς της για μία επίσημη επίσκεψη τον Ιούνιο, η 17χρονη είχε επιλέξει ένα μπλε φόρεμα με ηλιοτρόπια της φίρμας Alice and Olivia, αξίας 440 δολαρίων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το φόρεμα σχεδόν εξαντλήθηκε μετά τη δημόσια εμφάνιση της Μάλια. Η έφηβη κόρη των Ομπάμα φέρεται να έχει αναδειχθεί σε ανερχόμενο fashion icon που επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις των νεαρών γυναικών, καθώς φορά ρούχα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της ηλικίας τους.
Η προσοχή που συγκεντρώνουν οι ενδυματολογικές προτιμήσεις της Μάλια αντανακλούν σε μεγάλο βαθμό την αίσθηση του στυλ που διαθέτει και η μητέρα της, Μισέλ Ομπάμα. Οπως ακριβώς και η πρώτη κυρία των ΗΠΑ, η κόρη της διαλέγει έντονα χρώματα και σχέδια, αλλά που ταυτόχρονα αναδεικνύουν την εικόνα της «προσιτής έφηβης». Η πρακτική της στα πλατό του «Girls», ωστόσο, τη μετέφερε στο επίκεντρο της ποπ κουλτούρας. Αρθρο του BEE SHAPIRO / THE NEW YORK TIMES -Δημοσιεύτηκε στην Καθημερινή.