Πως το βρίσκετε αν πηγαίνατε σε μια αντιπροσωπεία για να αγοράσετε καινούργιο αυτοκίνητο και σε μια ώρα να φεύγατε με αυτό; Μπορεί να ακούγεται δύσκολο αλλά αυτός είναι ο στόχος της Scion, της θυγατρικής της Toyota στις ΗΠΑ, που ήδη εφαρμόζει σε κάποιους ντίλερ της ένα αντίστοιχο πρόγραμμα.
Για να είμαστε ακριβείς για να γίνει αυτό εφικτό χρειάζεται κάποια online προεργασία από τον υποψήφιο πελάτη, ο οποίος μπαίνει στο σύστημα, «χτίζει» το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει όπως το επιθυμεί και στη συνέχεια το πρόγραμμα ψάχνει σε ποιόν πωλητή από όσους μετέχουν είναι ετοιμοπαράδοτο –βασικό στοιχείο της αμερικανικής κουλτούρας γύρω από την αγορά αυτοκινήτου.
Στην πορεία ο αγοραστής ενημερώνεται πλήρως για τα οικονομικά δεδομένα, παίρνει μια προέγκριση για τη χρηματοδότηση, ενώ από τη στιγμή που αποφασίσει ο πωλητής ξεκινά με την προετοιμασία του αυτοκινήτου για την παράδοση. Η οποία από τη στιγμή που ο πελάτης θα πηγαίνει στην αντιπροσωπεία θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στην ώρα που λέγαμε.