Ανάμεσα στα μέτρα των 8 δισ. ευρώ που προβλέπει η ελληνική πρόταση για το 2015 και 2016 είναι και η αύξηση του φόρου πολυτελείας στα ΙΧ άνω των 2.500 κ.εκ.
Οπως γράφει το caranddriver.gr αν και δεν διευκρινίζεται πλήρως το ποσοστό της αύξησης, να θυμίσουμε ότι στην πολύ πρόσφατη πρόταση του κου Βαρουφάκη, ο συντελεστής του φόρου πολυτελείας στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων εκτινασσόταν από το ισχύον 10% στο 13%, ενώ αξίζει να τονίσουμε ότι στην ίδια πρόταση περιλαμβανόταν και τα αυτοκίνητα άνω των 1.929 κ.εκ., στα οποία ο συγκεκριμένος φόρος από το 5% ανέβαινε στο 6,5%.
Υπενθυμίζεται πως ο φόρος πολυτελείας στα ΙΧ υπολογίζεται σήμερα με συντελεστή 5% επί του ετήσιου τεκμαρτού εισοδήματος για τα οχήματα από 1.929 έως 2.500 κυβικών και για τα οχήματα μεγαλύτερου κυβισμού υπολογίζεται με 10%. Οι συντελεστές ισχύουν για οχήματα έως 10 ετών από το έτος πρώτης ταξινόμησής τους, είτε στην Ελλάδα είτε σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Για τα οχήματα 1.929 κ.εκ. ο φόρος πολυτελείας υπολογίζεται στα 418 ευρώ και για εκείνα στα 2.500 κ.εκ. στα 665 ευρώ (ισχύει για οχήματα 5ετίας, για τα οχήματα ηλικίας 5-10 ετών είναι κατά τι μειωμένος, ενώ απαλλάσσονται όσα έχουν ηλικία άνω των 10 ετών από την πρώτη μέρα ταξινόμησης).