Μπορεί οι περισσότερες διαφημίσεις να απευθύνονται σε ανθρώπους, όμως μια αυστριακή διαφημιστική εταιρεία αποφάσισε πως αν πρέπει να κάνεις διαφήμιση σκυλοτροφής τότε πρέπει να απευθυνθείς στα σκυλιά!
Πρόκειται για το νέο διαφημιστικό της μάρκας σκυλοτροφών Purina της γνωστής εταιρείας Nestle. To διαφημιστικό σποτ που παίχτηκε στην Αυστρία είναι το πρώτο pet-friendly σποτ και φτιάχτηκε με βασικό σκοπό να προσελκύσει την προσοχή των σκύλων στην οθόνη της τηλεόρασης. Για αυτό τον λόγο χρησιμοποιεί υψηλές συχνότητες που μόνο τα σκυλιά ακούν. Και όπως λένε τα αφεντικά των σκύλων όπου έχει προβληθεί το σποτ αυτό λειτουργεί: τα σκυλιά τους καρφώνονται στην οθόνη. Αν έχετε σκύλο δοκιμάστε το!
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο