Για το νέο της μεσαίο SUV, την GLC, η Mercedes άφησε στην άκρη την ευθύγραμμη αισθητική της προκατόχου της GLK και προσανατολίστηκε προς την εικόνα της μεγαλύτερης GLE.
Το αποτέλεσμα είναι ένα σύγχρονο και αρκετά δυναμικό σχήμα, που βασίζεται στο πλαίσιο της επίσης καινούργιας C-Class.
Σε σχέση με τη λιμουζίνα το τζιπ έχει μεγαλύτερο, σχεδόν κατά 12 εκατοστά, μεταξόνιο, στοιχείο που πέρα από την εμφάνιση κολακεύει και τους χώρους στο εσωτερικό, ενώ ο διάκοσμος προέρχεται με μικρές διαφοροποιήσεις από τη C. Ενδεικτικό για το πόσο πιο άνετο είναι το εσωτερικό της GLC σε σχέση με την GLK είναι η αύξηση του μεγέθους του πορτμπαγκάζ της στα 580 λίτρα (+100), τα οποία μπορούν να γίνουν μέχρι και 1.600 αν διπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει από την αρχή τον diesel των 2.143 κυβικών, με 170 άλογα στην 220d 4Matic (0-100: 8,3, τελική 210) και με 204 στην 250d (0-100: 7,6, τελική 223), καθώς και το σύνολο βενζίνης των 2.000 κυβικών και των 211 ίππων της 250 4Matic (0-100: 7,3 δεύτερα, τελική 223). Ο συγκεκριμένος τετρακύλινδρος συνδυάζεται στην υβριδική 350e με έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις της τελευταίας να είναι ιδιαίτερα καλές (0-100: 5,9, τελική 235), οι εκπομπές ρύπων χαμηλές (CO2 μόλις 69 γραμμάρια) και να υπάρχει και η δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης για μέχρι και 34 χιλιόμετρα.
Στην πορεία θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις, με τις βασικές να είναι μόνο πισωκίνητες και την GLC63 AMG με τον V8 των 4.000 κυβικών και 476 ίππους να είναι η κορυφαία.
Όσο για τις τιμές της νέας Mercedes GLC σημειώστε πως στη Γερμανία η 220d ξεκινά από 44.863 ευρώ, η 250d από 46.410 και η 250 από 44.506 ευρώ.