Επίσημη παρουσίαση λοιπόν για την 6η κατά σειρά γενιά της μεγάλης BMW, της 7άρας, η οποία μεγάλωσε ακόμα λίγο, φτάνοντας τα 5,098 μέτρα στην απλή της εκδοχή και σχεδόν στα 5,24 σε αυτήν με το μεγαλύτερο μεταξόνιο.
Αισθητικά ακολουθείται η νέα γραμμή της μάρκας, όπως αυτή εκφράστηκε καταρχήν με τις σειρές 3 και 4, ενώ στο εσωτερικό το ταμπλό είναι τελείως καινούργιο, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, με συστήματα όπως head up display και νυχτερινής όρασης, καθώς και με το iDrive της 5ης γενιάς. Που θα συνδυάζει touchpad και οθόνη αφής, ενώ προαιρετικά υπάρχει, για πρώτη φορά και σύστημα εντολών με χειρονομίες.
Ενδιαφέρον τεχνολογικό στοιχείο της νέας λιμουζίνας της BMW είναι το σύστημα απομακρυσμένου ελέγχου στάθμευσης (Remote Control Parking), στάνταρ είναι η πνευματική ανάρτηση, με ηλεκτρονικό έλεγχο της απόσβεσης, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει και ενεργή τετραδιεύθυνση στις τετρακίνητες xDrive.
Το βάρος της νέας σειράς 7 έχει μειωθεί χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο πλαίσιό της με τη τεχνολογία Carbon Core, ενώ η γκάμα των κινητήρων, για την αρχή τουλάχιστον περιλαμβάνει δύο υπερ-τροφοδοτούμενους 6κύλινδρους 3.000 κυβικών: τον diesel της 730d, με 265 ίππους και το σύνολο βενζίνης της 740i με 326 ίππους. Πιο ψηλά υπάρχει η 750i με τον V8 των 4.400 κυβικών, που αποδίδει 450 ίππους και εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 4,4 δεύτερα (τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250).
Η πιο «καθαρή» καινούργια 7άρα είναι η plug-in υβριδική 740e με 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2.000 κυβικών, που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων ενσωματωμένο στο κιβώτιο. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 326 ίππους, οι επιδόσεις είναι 0-100 σε 5,5 δεύτερα και η επίσημη κατανάλωση είναι 2,1 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Η ηλεκτροκίνητη αυτονομία είναι 40 χιλιόμετρα, αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 120 χλμ./ ώρα.