Η νέα γενιά των γυναικών ανακάλυψε την νέα τάση στα εσώρουχα στο πιο ασυνήθιστο μέρος. Την συρταριέρα της γιαγιάς.
«Οταν μπαίνω σε ένα κατάστημα εσωρούχων, πάντα ρωτάω που είναι τμήμα με τα εσώρουχα της γιαγιάς» δήλωσε η 35χρονη Daphne Javitch στους New York Times. Η προτίμηση της αυτή την οδήγησε στο να ιδρύσει το 2010 τη δική της εταιρία Ten Undies που εμπορεύεται εσώρουχα που μοιάζουν με αυτά της γιαγιάς.
Η νέα γενιά γυναικών, σύμφωνα με τους ΝΥ Times, προτιμά τα εσώρουχα που προσφέρουν απλότητα, απαλότητα, υγιεινή και όχι ένα κορδονάκι.
«Θέλουμε πρακτικά εσώρουχα, που να μας κάνουν να νιώθουμε καλά» λέει η CEO της εταιρείας Hello Beautiful.
«Για τη γενιά των millenials είναι κουλ να φοράνε κανονικά εσώρουχα» δήλωσε η Bernadette Kissane, αναλύτρια της αγοράς εσωρούχων και πρόσθεσε «Πέρασε πια η εποχή των στριγνκ» δήλωσε.
«Οι νεαρές γυναίκες ''αγκαλιάζουν'' το βρακάκι της γιαγιάς» δήλωσε η Erica Russo, διευθύντρια τμήματος εσωρούχων της Bloomingdale δηλώνοντας πως πράγματι έχει παρατηρηθεί μια στροφή στην επιχείρηση.