Ενώ όλος ο κόσμος περιμένει ευλαβικά την άφιξη του νέου επιτεύγματος της Apple σε λίγες μέρες, μια μελέτη έρχεται να ρίξει φως στην σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ καταναλωτών και του τόσο δημοφιλούς smartphone. Η λέξη εθισμός είναι πολύ «λίγη» λένε οι ειδικοί. Αυτό που αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα είναι απλά... αγάπη!Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times το οποίο υπογράφει ο σύμβουλος branding Martin Linstrom, η Apple λατρεύεται πραγματικά από τους χρήστες με τον ίδιο τρόπο που λατρεύονται και οι θρησκείες. Ο αρθρογράφος αναφέρεται σε παλιότερη έρευνα που εξέτασε τις ομοιότητες μεταξύ των ισχυρότερων brands του κόσμου και των μεγαλύτερων θρησκειών.
Με τη βοήθεια της μαγνητικής τομογραφίας, οι επιστήμονες εξέτασαν την εγκεφαλική λειτουργία των συμμετεχόντων στο πείραμα και διαπίστωσαν τις ίδιες αντιδράσεις σε εμπορικά σήματα όπως η Apple και η Harley-Davidson και σε θρησκευτικές παραστάσεις όπως κομποσκοίνια ή μια φωτογραφία του Πάπα. Διαπιστώθηκε ότι η εγκεφαλική δραστηριότητα ήταν εκπληκτικά παρόμοια κατά την προβολή και των δύο τύπων εικόνων.
«Στις αρχές του χρόνου, έκανα ένα πείραμα, για να διαπιστώσω αν το iPhone ήταν πραγματικά, εθιστικό, στο βαθμό που είναι το αλκοόλ, η κοκαΐνη, τα ψώνια ή video games...Σε κάθε περίπτωση, τα αποτελέσματα έδειξαν ενεργοποίηση στο ίδιο τμήμα του εγκεφαλικού φλοιού, τόσο στο ηχητικό όσο και στο οπτικό κομμάτι ».
«Αλλά πιο εντυπωσιακό από όλα ήταν η "αναταραχή" στο τμήμα του φλοιού του εγκεφάλου, που συνδέεται με τα συναισθήματα της αγάπης και της συμπόνιας. Με λίγα λόγια, το πείραμα δεν έδειξε απλώς εθισμό στο iPhone, έδειξε ότι οι χρήστες αγαπούν πραγματικά τα iPhones τους, όπως τους φίλους ή τους συγγενείς».
«Ο άνδρας ή η γυναίκα που αγαπάμε περισσότερο μπορεί να κάθεται απέναντι μας σε ένα ρομαντικό μπιστρό του Παρισιού, και ο ερωτικός αντίπαλος να κρύβεται σε 8GB, 16GB ή 32GB μέσα στις τσέπες και στα πορτοφόλια μας».
Που καταλήγει ο ειδικός; Κλείστε το τηλέφωνο, πιείτε ένα ποτάκι, και ψάξτε για αληθινή αγάπη με τους γνωστούς παραδοσιακούς τρόπους!