Η Λέιλα Σουάν είναι η τυχερή μπλόγκερ που προσέλαβε το match.com για να διαπιστώσει αν οι Γάλλοι επιβεβαιώνουν τη φήμη των ρομαντικών εραστών και αν οι Ιταλοί είναι τόσο εκλεπτυσμένοι όσο λέγεται.
Η 23χρονη, που έχει τη βάση της στο Λονδίνο, ξεκινάει μία περιοδεία σε πέντε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο για να μάθει όσα περισσότερα γίνεται γύρω από τον τρόπο που συνηθίζουν να βγαίνουν ραντεβού οι κάτοικοι τους και για να καταγράψει τις αντιδράσεις τους όταν τα πράγματα παίρνουν άσχημη τροπή.
Παρότι δεν είναι σε σχέση, η Λέιλα δηλώνει ότι δεν πρόκειται να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο για να βρει το ιδανικό ταίρι, αλλά μόνο για να συναντήσει ειδικούς και να βγει με ελεύθερους από κάθε περιοχή. Όπως αναφέρει άλλωστε, ο ρόλος που της ανέθεσε το match.com απαιτεί από την ίδια να δράσει περισσότερο ως ερευνήτρια για να διαπιστώσει πόσο διαφέρουν οι Λονδρέζοι στα ραντεβού τους σε σχέση με όσους ζουν και φλερτάρουν στη Νέα Υόρκη, το Ρίο Ντε Τζανέιρο, το Παρίσι, τη Ρώμη και τη Στοκχόλμη.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της που θα διαρκέσει έξι εβδομάδες, η 23χρονη θα αποκαλύπτει μέσα από το μπλογκ της τι πρέπει να κάνουν και τι πρέπει να αποφύγουν όσοι βγουν με ραντεβού σε κάθε μία από τις πόλεις που θα επισκεφτεί, ενώ θα μοιραστεί τις μεγαλύτερες γκάφες, όπως και τα χειρότερα ραντεβού.
«Οι Γάλλοι υποτίθεται ότι είναι πραγματικά ρομαντικοί και αναρωτιέμαι αν θα γείρουν προς το μέρος σου και σε κοιτάξουν στα μάτια, ενώ σου μιλάνε», λέει η Λέιλα. Η ίδια υποστηρίζει ότι λατρεύει να εξερευνά νέα μέρη και να γνωρίζει νέους ανθρώπους και αμφιβάλλει αν μετά από όλη αυτή την εμπειρία θα είναι το ίδιο άτομο.
Φυσικά, τα πολλά ταξίδια δεν είναι κάτι άγνωστο για την ίδια καθώς για τις ανάγκες του μπλογκ της LailaLoves.co.uk έχει γυρίσει όλον τον κόσμο. Ως επαγγελματίας ταξιδιωτική μπλόγκερ κάνει τουλάχιστον δύο ταξίδια τον μήνα και μεταφέρει τις εμπειρίες της από κάθε μέρος, ενώ μοιράζεται και τις φωτογραφίες της.
Η επιτυχία της μάλιστα τόσο μεγάλη μια και έχει περισσότερους από 270.000 followers στο Twitter, 76.000 στο Instagram και περισσότερα από 2 εκατομμύρια views στο κανάλι της στο YouTube.