Aνθρώπινα σώματα στο πάλλευκο εσωτερικό τοπίο του ολοκαίνουργιου αλλά ακόμα άδειου Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης ορίζουν τον χώρο, γίνονται κλίμακα, γίνονται παλμός και σε μεταφέρουν μέσα στο κτίριο.
Ολα αυτά συμβαίνουν στον λογαριασμό στο Ιnstagram που μόλις εγκαινίασε το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, καθώς προχωρά σε μια νέα δυναμική πορεία και στο χώρο των social media. Με το κτίριο να έχει μόλις παρουσιαστεί στους δημοσιογράφους και το ΔΣ με την Κατερίνα Κοσκινά και τους 14 υπαλλήλους να εργάζονται προκειμένου να ανοίξει και για το κοινό, οι πολίτες μπορούν μέσω των λογαριασμών αυτών να αρχίσουν να εγκαθιδρύουν μια σχέση με το μουσείο.
Οι φωτογραφίες από το λογαριασμό @emstathens στο Ιnstagram προέκυψαν βασικά από το InstaMeetpo που οργανώθηκε μέσα στο μουσείο το Σάββατο 16 Μάη. Αυτή ήταν η αφορμή για την ενεργοποίηση της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης του μουσείου, το οποίο κάλεσε κορυφαίους Έλληνες Instagrammers να φωτογραφίσουν για πρώτη φορά τους χώρους του Μουσείου και μοιράζονται τις φωτογραφίες με #inside_emst! Τον συντονισμό των Instagrammers ανέλαβε ο Νικόλας Μάστορας.
Η Κασσιανή Μπένου από το γραφείο Τύπου διαβεβαιώνει πως στο μέλλον θα διοργανωθούν και άλλες αντίστοιχες ενέργειες, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του μουσείου αναβαθμίζονται με στόχο τόσο μια σύγχρονη προσέγγιση στο χώρο και στη σύγχρονη τέχνη, όσο και τη δυναμική διάδραση με τους πολίτες ακόμα και πριν ανοίξει για το κοινό το ΕΜΣΤ.
Ετσι το Σάββατο, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, περίπου έξι άτομα βρέθηκαν σε χώρους του ΕΜΣΤ και έπαιξαν με την αίσθηση του άδειου μουσείου. Στην ουσία διατύπωσαν με τη σωματική παρουσία τους και τις φωτογραφίες του τη συνθήκη κατοίκησης του χώρου. Χρησιμοποίησαν ακόμη και πέπλα ή καπέλα, ενώ όλοι φορούσαν μαύρα, ή τουλάχιστον ένα μαύρο ρούχο, για να γίνει εμφανής η αντίθεση με τις κατάλευκες στιλπνές επιφάνειες του χώρου.
Η Κασσιανή Μπένου μας εξήγησε πως οι χρήστες ανεβάζουν τις εικόνες αυτές στους προσωπικούς του λογαριασμούς και στη συνέχεια γίνονται repost στον λογαριασμό Instagram του μουσείου (@emstathens) και ανεβαίνουν και στο Facebook. Eτσι υπάρχει συνάφεια σε όλες τις δημόσιες πλατφόρμες έκφρασης και πληροφόρησης του ΕΜΣΤ.