Απογειώθηκε η online διαφήμιση στην Ευρώπη το 2010 - iefimerida.gr

Απογειώθηκε η online διαφήμιση στην Ευρώπη το 2010

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στα 17,7 δισ. ευρώ ανήλθε για το 2010 η συνολική, online, διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη το για το 2010, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 15,4%, την ίδια στιγμή που η δαπάνη για την συνολική διαφημιστική αγορά στην Ευρώπη αυξήθηκε μόλις κατά 5%.

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Interactive Advertising Bureau, η online display διαφήμιση εμφανίζεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή online διαφήμισης στην Ευρώπη, με μέσο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 21%. Social media, video και mobile συνέβαλλαν στην αύξηση αυτή της online display διαφημιστικής δαπάνης.

Η online display διαφήμιση παρουσίασε αύξηση άνω του 20% σε αρκετές αγορές- ώριμες αλλά και αναπτυσσόμενες- κατά τη διάρκεια του 2010. Ποσοστά αύξησης υψηλότερα του μέσου όρου εμφανίστηκαν στην Ιρλανδία (31%), την Ισπανία (29%) και την Ρωσία (27%).

Paid Search

Η διαφήμιση μέσω της υπηρεσίας search συνέχισε να αναπτύσσεται παρουσιάζοντας αύξηση 15,6%. Εξακολουθεί έτσι να παραμένει η μεγαλύτερη κατηγορία στην online διαφήμιση, κατέχοντας το 45% της συνολικής online διαφημιστικής δαπάνης, σε σύγκριση με το 33% για την display και το 22% για τα classifieds. Σε μερικές από τις πιο καθιερωμένες αγορές παρατηρήθηκαν μικρότερες αυξήσεις (Μεγάλη Βρετανία 10%, Γαλλία 10%), ενώ πολλές χώρες είδαν εκρηκτική αύξηση (Ουγγαρία 44%, Πολωνία 31%).

Διαφήμιση σε κινητά

Για πρώτη φορά φέτος στην έρευνα συμπεριλαμβάνεται και η αγορά της mobile διαφήμισης. Παρόλο που τα στοιχεία της mobile διαφημιστικής δαπάνης είναι διαθέσιμα μόνο για 12 από τις 25 χώρες, επιβεβαιώνουν πως η πολυαναμενόμενη απογείωση της mobile διαφήμισης έχει ήδη πραγματοποιηθεί χάρη στην έλευση των smartphones και των apps.
Σε αυτές τις αγορές η mobile διαφημιστική δαπάνη αντιπροσωπεύει ήδη το 2% με 3% της συνολικής online διαφημιστικής δαπάνης.

Συμπερασματικά, σύμφωνα με την έρευνα της IAB Ευρώπης, η online διαφήμιση αντιπροσωπεύει περίπου το 20% του συνόλου της ευρωπαϊκής αγοράς διαφήμισης. Σε ορισμένες αγορές ξεπερνάει το 20% (Μεγάλη Βρετανία 29%, Δανία 28%).

Πηγή: Βήμα

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ