Ακούγεται εξωπραγματικό αλλά πράγματι ο τρικύλινδρος TSI των 1.000 κυβικών που παρουσίασε η VW στο ετήσιο συνέδριο κινητήρων στη Βιέννη, αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 272 ίππους και 270 Nm από μόλις 1.000 κυβικά.
Προκειμένου να επιτευχθούν οι εντυπωσιακές αυτές τιμές το κινητηράκι των 1.000 κυβικών, όπως γράφτηκε στο www.carzine.gr έχει υποστεί ειδική επεξεργασία στα μέταλλά του με laser για τη μείωση των εσωτερικών τριβών, ενώ πέρα από ένα μεγάλο υπερ-συμπιεστή καυσαερίων (turbo) διαθέτει και έναν μηχανικό υπερ-συμπιεστή, το γνωστό kompressor, ο οποίος είναι ηλεκτρικός.
Για να μην αναρωτιέστε σε ποιο μοντέλο πρόκειται να μπει ο συγκεκριμένος κινητήρας θα πρέπει να διευκρινίσουμε πως προς το παρόν τουλάχιστον δεν είναι παρά μια άσκηση θάρρους από πλευράς VW.