Η Αφροδίτη της Μήλου ασκούσε το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου. Σε αυτό το συμπέρασμα οδηγήθηκε ένας σχεδιαστής από το Σαν Ντιέγκο.
Μάλιστα, ξανάδωσε το μπράτσο που έλειπε στο άγαλμα της θεάς, βασισμένος στις εργασίες της Elizabeth Wayland Barber, η οποία είναι ειδικός στην αρχαιολογία των υφασμάτων.
Η εν λόγω αρχαιολόγος υποθέτει ότι η Αφροδίτη δεν κρατούσε καθρέφτη, όπως πίστευαν πολλοί επί αιώνες, αλλά μια ρόκα ύφανσης την οποία χρησιμοποιούσαν στα χρόνια εκείνα. Ωστόσο, στα αρχαία αγγεία βρίσκουμε πολλές νεαρές γυναίκες οι οποίες κρατούν επίσης ρόκα στο χέρι και γνέθουν. Πρόκειται για αναπαραστάσεις από αρχαίες πόρνες, οι οποίες συνήθιζαν να γνέθουν περιμένοντας τον πελάτη.
Ο σχεδιαστής Cosmo Wenman βασίστηκε πάνω σε αυτή την υπόθεση και δημιούργησε μια εικόνα 3D του αρχαίου αγάλματος στην ίδια στάση που έχουν οι αρχαίες πόρνες στα αγγεία.
«Συνδύασα πολλές εικόνες όπως εμφανίζονται στα αγγεία, παρατηρώντας τα στο British Museum», δηλώνει ο σχεδιαστής στην Daily Mail. Στη συνέχεια πραγματοποίησε μια εκτύπωση 3D του αγάλματος και συνειδητοποίησε ότι η ρόκα δεν ήταν πιθανότατα από μάρμαρο, όπως το υπόλοιπο σώμα. Θα ήταν πολύ βαριά για ένα τόσο ντελικάτο σώμα και τα μπράτσα θα είχαν σπάσει πριν περάσουν μερικά χρόνια από την κατασκευή του αγάλματος.
Η ρόκα ήταν πιθανότατα από βαμμένο ξύλο και έτσι εξηγείται ότι παρόμοια αγάλματα έχασαν τα εργαλεία που κρατούσαν στα χέρια.
Ο αρχαιολόγος Elmer Suhr υποθέτει, μάλιστα, ότι αυτή η στάση ήταν τόσο οικεία στους αρχαίους Ελληνες που δεν υπήρχε καν ανάγκη να αναπαριστούν τις μορφές με τα εργαλεία ύφανσης.