Η κορυφαία εκδοχή του μικρού σπορ κουπέ της Audi, του ΤΤ, λέγεται Clubsport, είναι προς το παρόν στο στάδιο του πρωτότυπου, ενώ ξεχωρίζει από το πιο φαρδύ της αμάξωμα, καθώς και από τα μεγάλα αεροδυναμικά της βοηθήματα.
Κυρίως δε από την πίσω φτερούγα από ανθρακόνημα, που προέρχεται από το αγωνιστικό TT Cup και ρυθμίζεται χειροκίνητα.
Κινητήρας του ΤΤ Clubsport είναι ο 5κύλινδρος TFSI των 2.500 κυβικών της μάρκας, ο οποίος για την περίσταση δεν έχει μόνο δύο turbo αλλά τρία, με το τρίτο να είναι ηλεκτρικό. Έτσι η απόδοσή του φτάνει τα 600 άλογα, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε μόλις 3,6 δεύτερα και μια εντυπωσιακή τελική 310 χλμ./ ώρα.
Το βάρος του τετρακίνητου Clubsport είναι σχεδόν 1.400 κιλά, οι ζάντες του των 20 ιντσών συνδυάζονται με λάστιχα της διάστασης 275/30, ενώ τα φρένα είναι κεραμικά με δίσκους 370 χιλιοστών μπροστά.