Θεωρείται η ασφαλέστερη πόλη του κόσμου, αλλά χάρη στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ που είναι συνήθης στην Ιαπωνία, οι γυναίκες γίνονται οι στόχοι της ενδοοικογενειακής βίας.
Τέλος σε αυτό το δυσάρεστο κοινωνικό φαινόμενο επιχειρεί να θέσει το μπαρ Yaocho με μία έξυπνη καμπάνια. Σε συνεργασία με τις διαφημιστικές εταιρείες, Ogilvy και Mather σχεδίασαν μια σειρά από σουβέρ μπίρας, τα οποία παροτρύνουν τους χρήστες να πίνουν πιο υπεύθυνα.
Σε αντίθεση με τα κοινά σχέδια και λογότυπα, αυτά τα σουβέρ απεικονίζουν πρόσωπα καθημερινών γυναικών τυπωμένα με ειδικό θερμοχημικό μελάνι. Μόλις ένα κρύο ποτό τοποθετείται πάνω τους, τα πρόσωπα των γυναικών μετατρέπόνται σε μία σκοτεινή, μελανιασμένη αντανάκλαση μίας τραυματισμένης γυναίκας, με το σύνθημα «Μην αφήσετε την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ να καταλήξει στην της ενδοοικογενειακή βία» στο κάτω μέρος της εικόνας.
Το βίντεο της εκστρατείας αναφέρει «κάθε κατέβασμα του ποτηριού δείχνει μεταφορικά μια γυναίκα που τη χτυπούν στο πρόσωπο προκειμένου να ενθαρρύνει τους χρήστες να πίνουν με υπευθυνότητα.»
Από την πρώτη εφαρμογή της καμπάνιας, η ομάδα του Yaocho είπε ότι έχει γίνει ένα σημαντικό θέμα συζήτησης μεταξύ των πελατών και έχει ήδη αποδείξει ότι είναι ένας αποτρεπτικός παράγοντας για την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Ωστόσο αυτή δεν είναι η πρώτη επιτυχημένη κοινωνική καμπάνια του ομίλου, αφού στο παρελθόν μετέτρεπε σε ζωντανές διαφημίσεις, μεθυσμένους που πέφτανε στο δρόμο, τους οποίους πλαισίωνε με μονωτική ταινία και τη φράση #nomisugi που σημαίνει «πολύ μεθυσμένος»