Παρασκευόπουλος: Αβάσιμα τα περί φωτογραφικών διατάξεων και μαζικών αποφυλακίσεων - iefimerida.gr

Παρασκευόπουλος: Αβάσιμα τα περί φωτογραφικών διατάξεων και μαζικών αποφυλακίσεων

Kostis Ntantamis / SOOC
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Συνεχίζεται η συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής, μετά την ολιγόλεπτη διακοπή που αποφάσισε η Ζωή Κωνσταντοπούλου λόγω έλλειψης απαρτίας, για το νομοσχέδιο για την κατάργηση των φυλακών κράτησης Γ' Τύπου.

Οι υψηλοί τόνοι συνεχίζονται με βασικά θέματα αντιπαράθεσης της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης: η διάταξη που αποφυλακίζει τον Σάββα Ξηρό και η κατάληψη του κτιρίου της Πρυτανείας για 18η μέρα.

Τη συζήτηση άνοιξε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Νίκος Παρασκευόπουλος, ο οποίος τόνισε πως είναι «οφθαλμοφανώς αβάσιμα τα όσα ισχυρίζονται κάποιοι για μαζικές αποφυλακίσεις», απορρίπτοντας τα περί φωτογραφικών διατάξεων.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης υπεραμύνθηκε του νομοσχεδίου, υπογραμμίζοντας πως οι ρυθμίσεις δεν αφορούν συγκεκριμένους κρατούμενους στον Κορυδαλλό αλλά και αυτούς που βρίσκονται σε άλλες φυλακές.

«Είναι συκοφαντία ότι κάποιες από αυτές τις ρυθμίσεις είναι διάλογος με τρομοκράτες, εξεγερμένους κ.λπ. Το νομοσχέδιο πρώτα καταρτίστηκε και μετά υπήρξαν οι αντιδράσεις», πρόσθεσε.

Παράλληλα, επανέλαβε πως δεν είναι η πρώτη φορά που ανοίγει διάλογος μεταξύ βουλευτών και κρατουμένων, φέρνοντας δύο παραδείγματα.

Το πρώτο αφορούσε την εξέγερση τω κρατουμένων του Κορυδαλλού το 1900, που ζητούσαν διάλογο με τον τότε αρμόδιο υπουργό της ΝΔ, Αθανάσιο Κανελλόπουλο, ο οποίος «έκλεισε τα αυτιά του στις σειρήνες και έκανε διάλογο με τους κρατουμένους. Τους κάλεσε στο υπουργείο. Τους κέρασε και πίτσες. Ως προϊόν του διαλόγου προέκυψε ένα νομοσχέδιο που έκανε ρυθμίσεις με κάποια από τα αιτήματά τους», είπε χαρακτηριστικά.

Το δεύτερο παράδειγμα ήταν σε εξέγερση του 1996 στις φυλακές της Πάτρας, όταν ο υπουργός Ευάγγελος Βενιζέλος «προς τιμή του, αντί να δώσει εντολή να μπει η αστυνομία στις φυλακές της Πάτρας, έκανε διάλογο, έγινε η συζήτηση, προέκυψε νομοθέτημα που δέχτηκε τα περισσότερα αιτήματα των κρατουμένων».

«Ο νόμος καταξιώθηκε και οι ρυθμίσεις του ισχύουν ως σήμερα. Πώς μπορεί στον σημερινό ελληνικό πολιτισμό να εμφανίζεται ο διάλογος ως επάρατος;», κατέληξε.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ