Πως θα ήταν οι διαφημίσεις των μεγάλων οίκων μόδας στην περίπτωση που αυτοί χρησιμοποιούσαν καθημερινές γυναίκες στη θέση των νέων μοντέλων και των διασημοτήτων;
Την απάντηση έρχεται να δώσει μία photo stylist από το Παρίσι, η Ναταλί Κροκέ, η οποία επαναδημιούργησε μία σειρά από τις λαμπερές διαφημίσεις, δίνοντάς της το όνομα SPOOF (κοροϊδία, πείραγμα, παρωδία).
Στην έκθεσή της, η Ναταλί, έχει παρωδήσει διαφημίσεις από γνωστούς οίκους, όπως Givenchy, Lancome, Lanvin και Acne. Έτσι, και για να έχει το πιο σωστό αποτέλεσμα η photo stylist επαναδημιούργησε όλες τις διαφημίσεις από την αρχή, χρησιμοποίησε ακριβώς τα ίδια ρούχα και ακολουθώντας πιστά κάθε λεπτομέρεια, έκανε τα ίδια μακιγιάζ και χτενίσματα.
![Στυλίστρια διακωμωδεί τα «τέλεια» μοντέλα: Μια καθημερινή γυναίκα πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις μεγάλων οίκων μόδας [εικόνες] | iefimerida.gr 0](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/fashionn.jpg?itok=LO7oDefh)
«Το SPOOF είναι ένα καλλιτεχνικό έργο 11 φωτογραφιών που παρουσιάσαμε σε μία έκθεση τον Φεβρουάριο στο Παρίσι, με τις εικόνες μου σε μεγάλο μέγεθος», δήλωσε η Ναταλί εργάζεται στον χώρο των περιοδικών και της διαφήμισης εδώ και 25 χρόνια.
Όπως αποκάλυψε η ίδια, η ιδέα της ήρθε τον Οκτώβριο και δούλεψε πάνω σε αυτή για δύο μήνες, ενώ τη βοήθησε να κατανοήσει τη δουλειά της σε ένα βαθύτερο επίπεδο.
Η Νάταλι δήλωσε ότι ελπίζει ότι το χιούμορ στα έργα της θα προσφέρει στον κόσμο μία ευκαιρία για «γέλιο και προβληματισμό».
![Στυλίστρια διακωμωδεί τα «τέλεια» μοντέλα: Μια καθημερινή γυναίκα πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις μεγάλων οίκων μόδας [εικόνες] | iefimerida.gr 1](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/fashion22.jpg?itok=jVJwHf9O)
«Νιώθω άνθρωποι χρειάζονται μια πιο πνευματική προσέγγιση στη ζωή, και καλύτερη διασκέδαση. Είμαι στην ευχάριστη θέση να τους το δώσω αυτό ακόμα και αν γελοιοποιήσω τον εαυτό μου», δήλωσε η Νάταλι.
Από την άλλη ο Ντάνιελ Σβάιζερ, ο φωτογράφος που τράβηξε τις εικόνες της Νάταλι δήλωσε ότι ο κόσμος κοιτάει τις διαφημίσεις των μοντέλων χωρίς να σκέφτεται πόσο επεξεργασία αυτές δέχονται.
![Στυλίστρια διακωμωδεί τα «τέλεια» μοντέλα: Μια καθημερινή γυναίκα πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις μεγάλων οίκων μόδας [εικόνες] | iefimerida.gr 2](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/fashion33.jpg?itok=XZmUEteH)
![Στυλίστρια διακωμωδεί τα «τέλεια» μοντέλα: Μια καθημερινή γυναίκα πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις μεγάλων οίκων μόδας [εικόνες] | iefimerida.gr 3](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/fashion44.jpg?itok=oAMfcV87)
![Στυλίστρια διακωμωδεί τα «τέλεια» μοντέλα: Μια καθημερινή γυναίκα πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις μεγάλων οίκων μόδας [εικόνες] | iefimerida.gr 4](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/fashion77.jpg?itok=zmnBIgPV)
![Στυλίστρια διακωμωδεί τα «τέλεια» μοντέλα: Μια καθημερινή γυναίκα πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις μεγάλων οίκων μόδας [εικόνες] | iefimerida.gr 5](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/fashion88.jpg?itok=bObnm5_t)
![Στυλίστρια διακωμωδεί τα «τέλεια» μοντέλα: Μια καθημερινή γυναίκα πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις μεγάλων οίκων μόδας [εικόνες] | iefimerida.gr 6](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/fashion5.jpg?itok=JjzyuGpF)
![Στυλίστρια διακωμωδεί τα «τέλεια» μοντέλα: Μια καθημερινή γυναίκα πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις μεγάλων οίκων μόδας [εικόνες] | iefimerida.gr 7](/sites/default/files/styles/in_article/public/archive-files/fashion6.jpg?itok=3Y-nrha1)
Πηγή: Daily Mail