Πως θα ήταν οι διαφημίσεις των μεγάλων οίκων μόδας στην περίπτωση που αυτοί χρησιμοποιούσαν καθημερινές γυναίκες στη θέση των νέων μοντέλων και των διασημοτήτων;
Την απάντηση έρχεται να δώσει μία photo stylist από το Παρίσι, η Ναταλί Κροκέ, η οποία επαναδημιούργησε μία σειρά από τις λαμπερές διαφημίσεις, δίνοντάς της το όνομα SPOOF (κοροϊδία, πείραγμα, παρωδία).
Στην έκθεσή της, η Ναταλί, έχει παρωδήσει διαφημίσεις από γνωστούς οίκους, όπως Givenchy, Lancome, Lanvin και Acne. Έτσι, και για να έχει το πιο σωστό αποτέλεσμα η photo stylist επαναδημιούργησε όλες τις διαφημίσεις από την αρχή, χρησιμοποίησε ακριβώς τα ίδια ρούχα και ακολουθώντας πιστά κάθε λεπτομέρεια, έκανε τα ίδια μακιγιάζ και χτενίσματα.
«Το SPOOF είναι ένα καλλιτεχνικό έργο 11 φωτογραφιών που παρουσιάσαμε σε μία έκθεση τον Φεβρουάριο στο Παρίσι, με τις εικόνες μου σε μεγάλο μέγεθος», δήλωσε η Ναταλί εργάζεται στον χώρο των περιοδικών και της διαφήμισης εδώ και 25 χρόνια.
Όπως αποκάλυψε η ίδια, η ιδέα της ήρθε τον Οκτώβριο και δούλεψε πάνω σε αυτή για δύο μήνες, ενώ τη βοήθησε να κατανοήσει τη δουλειά της σε ένα βαθύτερο επίπεδο.
Η Νάταλι δήλωσε ότι ελπίζει ότι το χιούμορ στα έργα της θα προσφέρει στον κόσμο μία ευκαιρία για «γέλιο και προβληματισμό».
«Νιώθω άνθρωποι χρειάζονται μια πιο πνευματική προσέγγιση στη ζωή, και καλύτερη διασκέδαση. Είμαι στην ευχάριστη θέση να τους το δώσω αυτό ακόμα και αν γελοιοποιήσω τον εαυτό μου», δήλωσε η Νάταλι.
Από την άλλη ο Ντάνιελ Σβάιζερ, ο φωτογράφος που τράβηξε τις εικόνες της Νάταλι δήλωσε ότι ο κόσμος κοιτάει τις διαφημίσεις των μοντέλων χωρίς να σκέφτεται πόσο επεξεργασία αυτές δέχονται.
Πηγή: Daily Mail