Η επιλογή ρολογιών γίνεται ένα διασκεδαστικό διαδραστικό παιχνίδι με την χρήση νέων τεχνολογιών στην βιτρίνα του πολυκαταστήματος Harrods στο Λονδίνο.
Η εταιρεία Tissot ξεκίνησε μια νέα καμπάνια για να διαφημίσει τα νέα της πολυτελή ρολόγια και με την χρήση μιας νέας τεχνολογίας, δίνει τη δυνατότητα στους περαστικούς να δοκιμάζουν εικονικά τα ρολόγια στον καρπό τους. Δείτε το βίντεο από την νέα καμπάνια που αναμένεται να αλλάξει πολλά στον χώρο της διαδραστικής διαφήμισης.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο