Η Περιφέρεια Κρήτης είναι από τις πιο δραστήριες αναφορικά με την προβολή του τόπου της στο εξωτερικό και την προσέλκυση τουριστών.
Επειτα από τις επιτυχημένες περσινές τουριστικές καμπάνιες στο διαδίκτυο, η Περιφέρεια Κρήτης επέστρεψε τον Νοέμβριο με έξι βίντεο-σποτ σε σκηνοθεσία Θοδωρή Παπαδουλάκη, που είναι βασισμένα σε 12 θεματικούς άξονες από τον στρατηγικό σχεδιασμό της τουριστικής προβολής της Κρήτης.
Τα γυρίσματα των σποτ, παραγωγής ΜcCann Erickson και Indigo view, ολοκληρώθηκαν τον περασμένο Ιούνιο και είναι βασισμένα στη νέα επικοινωνιακή ταυτότητα της Κρήτης «Crete - The Island Inside you» (Κρήτη - Το νησί μέσα σου).
Το βίντεο με θέμα το Πάσχα με τον τίτλο Easter Dreaming, έγινε ξανά επίκαιρο αυτές τις ημέρες, καθώς την επόμενη εβδομάδα είναι το Πάσχα των Καθολικών. Το σενάριο αυτού του σποτ ξεκινά με το σπίτι της οικογένειας. Αυτή τη φορά βρισκόμαστε στην κουζίνα του σπιτιού. Η μαμά ετοιμάζει φαγητό. Έχει μπροστά στον πάγκο κουζίνας υλικά και σκεύη που μας παραπέμπουν σε διαδικασία παρασκευής κέικ. Εκεί, βρίσκεται και ο μπαμπάς ο οποίος κάθεται στο τραπέζι, διαβάζει εφημερίδα (tablet) και πίνει ένα ποτήρι χυμό, παράλληλα παρακολουθεί με χαμόγελο τις ετοιμασίες για το κέικ. Η μαμά στη συνέχεια ανοίγει το ψυγείο και βγάζει μια συσκευασία με αυγά. Ο μικρός γιος καρφώνει το μάτι του στην ανοιχτή συσκευασία με τα αβγά. Η μαμά έχει πιάσει στο χέρι της ένα αβγό και παράλληλα διαβάζει τη συνταγή σε ένα βιβλίο.
Τότε, ο μικρός μας πρωταγωνιστής με ταχύτητα πιάνει άλλο ένα από τη συσκευασία και πάει να τσουγκρίσει με το αβγό που η μαμά του κρατάει στο χέρι της. Ο μπαμπάς έκπληκτος κοιτάζει όλη τη σκηνή. Ο μικρός τσουγκρίζει το αυγό που σπάει με θόρυβο. Με αυτόν τον ήχο «δένουμε» με επόμενο πλάνο από τσούγκρισμα Πασχαλιάτικων αυγών σε χώρο αγροτουριστικού καταλύματος όπου είναι στημένο στην ύπαιθρο γιορτινό τραπέζι με πολλά κρητικά εδέσματα.
Η συνέχεια επί της οθόνης...