Τολμηρός, επιθετικός και πάνω απ όλα αληθινός είναι ο νέος τρόπος που οι διαφημιστικές εταιρίες παρουσιάζουν και περνούν κοινωνικά μηνύματα μέσω των καμπανιών τους.
Το «shockvertising» χτυπάει «φλέβα» και είναι στο «χέρι» του θεατή να αποφασίσει αν η διαφήμιση είναι εξαιρετική, προσβλητική ή και τα δυο.
«Ακραίες» διαφημίσεις προσελκύουν την προσοχή και ζητούν την ευαισθητοποίηση μας.
Το αμερικανικό παράλογο: Επιρέπονται τα όπλα και απαγορεύεται η Κοκκινοσκουφιτσα στα σχολεία
Το χρώμα τοπυ δέρματος δεν καθορίζει το μέλλον
Οδηγείστε Υπεύθυνα: Σκεφτείτε και τις δυο πλευρές
Το κάπνισμα είναι σαν να είσαι σκλάβος του καπνού
Οι συνέπειες της παιδικης κακοποίησης είναι σαφείς
Παιδική κακοποίηση: «Μπορεί να χάσεις κάτι περισσότερο από το παιδί σου»
Παραμέληση ηλικιωμένων: «Μην κάνετε τους γονείς σας να ζηλεύουν αυτούς που αγαπάτε»
Οι γυναίκες πρέπει να θεωρούνται ισότιμες
Η απανθρωπιά απέναντι στα ζώα από την ανάποδη
Αθλητισμός και εμφάνιση: Η σημασία της άσκησης
Σχόλιο για τον ρόλο του αθλητισμό και της φυλής: «Ο Μάυρος Ιησούς»
Τα ζώα υποφέρουν σαν τους ανθρώπους
Γούνες από ζώα: «Αυτό είναι το υπόλοιπο»