Στα πλαίσια της αναδιοργάνωσής της στην Ευρώπη, που ξεκίνησε με την αναστολή των δραστηριοτήτων της Chevrolet, η General Motors αποφάσισε να αλλάξει το επιχειρηματικό μοντέλο της Opel στη Ρωσία.
Στην πράξη αυτό σημαίνει πως η γερμανική εταιρεία αποχωρεί από τη ρωσική αγορά, ενώ ταυτόχρονα και η Chevrolet θα ελαχιστοποιήσει την παρουσία της, καθώς η GM θα εστιάσει στις premium κατηγορίες, με τα μοντέλα της Cadillac, με το Tahoe της Chevrolet και τα σπορ Corvette και Camaro.
Στα πλαίσια αυτής της αναδιάρθρωσης το εργοστάσιο GM Auto στην Αγία Πετρούπολη θα οδηγηθεί σε παύση μέσα στη χρονιά, ενώ θα διακοπεί και η συμβατική συναρμολόγηση μοντέλων της Chevrolet στο GAZ. Αντίθετα η κοινοπραξία GM- AVTOVAZ θα συνεχίσει να κατασκευάζει και να εμπορεύεται την τρέχουσα γενιά του Chevrolet NIVA.
«Αυτή η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου μας στη Ρωσία γίνεται στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής μας για τη διασφάλιση μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε,» δήλωσε ο πρόεδρος της GM, Dan Ammann. «Με αυτή την απόφαση αποφεύγεται σημαντική επένδυση σε μία αγορά με ιδιαίτερα δύσκολες μακροπρόθεσμες προοπτικές».