Η BMW παρουσίασε το πρώτο, πλην των i που είναι μια ειδική περίπτωση, υβριδικό μοντέλο της, που δεν είναι άλλο από την X5 xDrive40e, στην οποία ο τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών και των 245 ίππων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει 83 kW και 250 Nm.
Έτσι η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 313 ίππους, ενώ η απαραίτητη ενέργεια για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα παρέχεται από συσσωρευτές υψηλής τάσης 9 kWh οι οποίοι βρίσκονται στο πορτμπαγκάζ και φορτίζουν πλήρως το πολύ σε 4 ώρες.
Η X5 xDrive40e είναι φυσικά τετρακίνητη, χρειάζεται 6,8 δεύτερα για το 0-100, μπορεί να κινηθεί μέχρι και με 210 χλμ./ ώρα και καθαρά ηλεκτρικά έως και για 31 χιλιόμετρα, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωσή της κυμαίνεται από 3,3 έως 3,4 λίτρα.
Η υβριδική X5, για την οποία δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τιμές, διαφοροποιείται αισθητικά στα σημεία και στις επιγραφές σε σχέση με τις συμβατικές, ενώ στο βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνεται τόσο η πνευματική ανάρτηση στον πίσω άξονα όσο και τα ενεργά αμορτισέρ, καθώς και σύστημα κλιματισμού εν στάση που λειτουργεί ηλεκτρικά.





