H Honda αποφάσισε επιτέλους να παρουσιάσει επίσημα το καινούργιο της όπλο, το Civic Type-R, στη Γενεύη και ταυτόχρονα να εγκαινιάσει την έναρξη της εποχής των turbo για τους κινητήρες της. Κι αυτό γιατί κάτω από το καπό του Type-R βρίσκεται ένας VTEC turbo 2.000 κυβικών που αποδίδει 310 ίππους.
Οι οποίοι 310 ίπποι φτάνουν και περισσεύουν για ένα 0-100 σε 5,7 δεύτερα και μια τελική 270 χλμ./ ώρα, ενώ ήδη το Civic Type-R έχει σπάσει, έστω και ανεπίσημα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξής του, το ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητα μοντέλα στο Nuerburgring. Όπως θα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί πέτυχε χρόνο 7:50,63, εκθρονίζοντας, έστω και άτυπα προς το παρόν, το Renault Megane.
Κατά τα άλλα οι Ιάπωνες κάνουν λόγο και για μια ειδικής σχεδίασης ανάρτηση με ενεργά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ πιέζοντας το διακόπτη «R» (από το Racing) στο τιμόνι η ροπή αποδίδεται με πιο επιθετικό τρόπο, ενώ όλα ότι μπορεί να ρυθμιστεί, από την ανάρτηση μέχρι το τιμόνι, αποκτά πιο σπορ χαρακτηριστικά.
Ενδιαφέρον έχει ότι οι τροχοί των 19 ιντσών έχουν σχεδιαστεί με βάση τον εξαερισμό των φρένων της Brembo που έχουν δίσκους 350 χιλιοστών και τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά.
Οι πωλήσεις του νέου Honda Civic Type-R θα ξεκινήσουν προς το καλοκαίρι, σε μια τιμή που θα κυμαίνεται ενδεικτικά γύρω στις 35.000 ευρώ.