Εκείνοι που διαθέτουν ιδιωτικό τζετ, ή μπορούν να πετάξουν με ένα τέτοιο, έχουν συνηθίσει στη χλιδή. Αντίστοιχα πολυτελή ζωή κάνουν όμως και οι αεροσυνοδοί τους.
Η απόκτηση ενός ιδιωτικού αεροπλάνου είναι ένα από τα πρώτα περιουσιακά στοιχεία που δείχνουν πραγματική δύναμη. Και για αυτό δισεκατομμυριούχοι, μεγαλοστελέχη επιχειρήσεων και διάσημοι κάθε τύπου- που τα σηκώνει η τσέπη τους- δεν διστάζουν να δώσουν τα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που απαιτεί μία τέτοια αγορά.
Οι συγκεκριμένοι, δεν περιμένουν στην ουρά για να επιβιβαστούν σε πτήση, τους σερβίρουν γεύματα που ετοιμάζουν κορυφαίοι σεφ, πίνουν σαμπάνια, βλέπουν δορυφορική τηλεόραση και χαλαρώνουν σε τεράστια κρεβάτια, ενώ βρίσκονται πολλές χιλιάδες πόδια πάνω από τη Γη. Το τι συμβαίνει όμως πραγματικά μέσα στα ιδιωτικά τζετ, το γνωρίζουν εκείνοι που εργάζονται σε αυτά.
Οπως η Καρολίν Πάντοκ, η γυναίκα που μετά από 17 χρόνια στην Delta Air Lines, αποφάσισε να αλλάξει πόστο. Κάθε αεροσυνοδός ιδιωτικού τζετ υποχρεούται να υπογράψει σύμφωνο εμπιστευτικότητας, κάτι που σημαίνει ότι μιλώντας στην Mail Online δεν μπορούσε να αναφέρει ονόματα, αλλά σίγουρα περιέγραψε πολύ ζωντανά πώς είναι η ζωή για τους πλούσιους αλλά το προσωπικό τους, στα 35.000 πόδια.
Πολλές φορές, οι εργοδότες τους δίνουν πανάκριβα δώρα, ή μετρητά. Η Πάντοκ ισχυρίζεται ότι γνωρίζει μέλος πληρώματος που κάποτε πήρε πουρμπουάρ 17.000 δολάρια, σε μία πτήση. Επίσης, σε αυτά τα ταξίδια, το σεξ δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο. Κάποιοι από τους ιδιοκτήτες των τζετ μάλιστα θεωρούν ότι είναι δουλειά των αεροσυνοδών να τους... εξυπηρετούν και σε αυτό.
Μία από αυτές, η Σάσκια Σουάν έβγαλε πρόσφατα βιβλίο στο οποίο διηγούνταν ότι το αφεντικό της, ένας παντρεμένος Ρώσος ολιγάρχης, απαιτούσε κάτι τέτοιο ενώ ταξίδευε σε όλο τον κόσμο. Φοβούμενη μήπως χάσει τη δουλειά της, επειδή είχε χρέη, έγινε μία από τις ερωμένες του και τελικά έμεινε έγκυος από αυτόν. Παραιτήθηκε όταν απέβαλε.
Η Πάντοκ δεν αρνείται ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο. Σε μία πρόσφατη πτήση επιβάτης της ζήτησε να του κάνει παρέα στην κρεβατοκάμαρα, για να δουν ταινία. «Ημουν τόσο προετοιμασμένη για την πρόσκληση που τον κοίταξα, χαμογέλασα, γύρισα από την άλλη και έκλεισα την πόρτα. Από εκείνη τη στιγμή, φρόντιζα να είναι μαζί μου κι άλλο μέλος του πληρώματος κάθε φορά που τον σέρβιρα», περιγράφει.
Η ίδια έχει ακούσει και ιστορίες για χρήση ναρκωτικών στα ιδιωτικά τζετ, αν και δεν της έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Οσο για το αλκοόλ, εξαρτάται από το με ποιον πετάς και ποια είναι η δουλειά του, λέει. «Πετάω μόνο με στελέχη επιχειρήσεων που είναι πολύ επαγγελματίες. Ο τομέας της διασκέδασης και οι αθλητικές ομάδες είναι πολύ διαφορετικό πράγμα. Περισσότερο αλκοόλ και ποιος άλλος ξέρει τι», εξηγεί.
Η δουλειά της είναι κάτι περισσότερο από ενδιαφέρουσα. Κερδίζει τα διπλάσια χρήματα από ότι ως απλή αεροσυνοδός εμπορικών πτήσεων, «πετάει» λιγότερο, αν και πρέπει να είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή. Αν όμως, όπως λέει, κάποιος πελάτης θελήσει να πάει στη Νότια Γαλλία για μία εβδομάδα, τότε θα μείνει και εκείνη το συγκεκριμένο διάστημα εκεί, σε εκπληκτικά ξενοδοχεία, με όλα τα έξοδα πληρωμένα.
Αλλωστε, η χλιδή δεν είναι τίποτα για τους εργοδότες της. Οταν ταξιδεύουν με τα ιδιωτικά τζετ που τους ανήκουν- ή τα νοικιάζουν- καταναλώνουν γεύματα επτά πιάτων, προετοιμασμένα από σεφ, με τον αστακό, τις τρούφες και το φουά γκρα να είναι από τα πιο συνηθισμένα υλικά. Πίνουν σαμπάνιες που κοστίζουν 600 δολάρια το μπουκάλι και καταναλώνουν χαβιάρι Beluga.
Ακόμη και τα πορσελάνινα σερβίτσια τους είναι πανάκριβα. Αρκετοί ζητούν να μπει επίστρωση χρυσού ή πλατίνας σε αυτά και ένα πιάτο μπορεί να κοστίζει ακόμη και 1.000 δολάρια, ενώ ένα μαχαίρι 500 δολάρια.
Ολα αυτά, σε τζετ με μηχανές εσπρέσο κόστους 72.000 δολαρίων, οθόνες τηλεόρασης 28.000 δολαρίων, μπάνια με ντουζιέρες η κεφαλή των οποίων κοστίζει 10.000 δολάρια, καθώς σε ένα αεροπλάνο όλα είναι πολύ πιο ακριβά.